Darreres indicacions de les activitats extraescolars…

A continuació, us oferim unes darreres indicacions i aclariments de normatives i dinàmiques de les activitats extraescolars que començaran el proper dilluns 5 d’octubre.

Normes sanitàries:

Durant les activitats s’utilitzarà la mascareta. No obstant, quan es tracti d’activitat física i esportiva, mantenint les distàncies, no caldrà utilitzar-la.

Rentat de mans previ i posterior a l’activitat.

Es ventilaran els espais prèvia i posteriorment a l’activitat.

Es desinfectaran tots els materials després de l’activitat.

Materials/equipaments necessaris:

Activitats esportives (futbol, bàsquet, atletisme, gimnàstica rítmica…): Roba còmode/esportiva.

Tennis/Pàdel: Raqueta/Pala

Dansa: Roba còmode i sabatilles de dansa.

Judo: Judogi (si ja es té, sinó es podrà comprar a través de l’activitat)

Street Dance: un calçat esportiu d’ús exclusiu per a l’activitat

Instruments de música:

De moment, se seguiran guardant al despatx de l’AMIPA. ELS INSTRUMENTS ELS HAN DE PORTAR ELS NENS I NENES AL DESPATX PASSANT PER DINS DE L’ESCOLA, NO ELS FAMILIARS! A l’hora de marxar, també seran els infants els qui vinguin a buscar l’instrument.

Durant la sortida esglaonada de l’horari lectiu

S’habilitaran uns punts de trobada amb el monitoratge de cadascuna de les activitats.

En aquestes zones es reuniran els infants d’una mateixa activitat i s’esperaran entre les 16 i les 16:15h.

No és obligatori, ni prioritari, però durant aquesta espera es podrà berenar. A les 16:15h s’iniciarà l’activitat i ja no hi haurà temps per berenar.

Zones de sortida de les activitats que es fan a l’escola:

Acollida de tarda: Porta principal de l’escola (a partir de 17:10h).

Atletisme: Porta del pati de Primària que dona al pàrquing.

Bàsquet: Porta del pati de Primària que dona al Camí de la Selva.

Cuinem!: Porta principal de l’escola.

Futbol (aleví, benjamí i prebenjamí): Porta del pati de Primària que dona al pàrquing.

Futbol femení: Porta del pati de Primària que dona al Camí de la Selva.

Gimnàstica Rítmica: Porta del pati de Primària que dona al pàrquing.

Iniciació a l’esport: Porta del pati de Primària que dona al pàrquing.

Judo: Dimecres per la porta pati d’Infantil i divendres per la porta del pati de Primària que dona al pàrquing (a les 17:20h).

Street Dance: Porta pati d’Infantil.

Teatre: Porta del pati de Primària que dona al pàrquing.