Coses de científics – Reporters i reporteres web

Titular escrit pel mateix grup de reporters i reporteres després de l’entrevista.

El tercer equip de reporters i reporteres web ha seguit gravant les seves entrevistes. Com ja sabeu aquest és un treball de grup, de planificació, d’escriptura, de comunicació oral, de posada en escena… un treball molt ric en molts àmbits i que seguirem duent a terme tot el curs amb els reporters i reporteres de primer fins a sisè, organitzats en grups internivells. I sempre amb l’ajuda de 10 mares voluntàries de l’escola.

El divendres 28 de febrer vam fer una entrevista al laboratori perquè l’entrevistat era un científic; el David Sebastian, pare de l’escola.

Avui entrevistarem el David, un investigador científic, un ofici que ens sembla molt interessant.

Una entrevista que ens ha despertat moltes emocions. El Marc, el més emocionat de tots, perquè ha sigut una oportunitat molt especial d’entrevistar el seu pare i conèixer millor la seva feina; però per a la resta de reporteres també ha estat una bona oportunitat per a conèixer un científic i poder saber més sobre un tema d’actualitat com el Covid-19. Si mireu la galeria d’imatges veureu alguna boca oberta mentre escolten al científic. Això no passa cada dia…

Moltes gràcies David perquè has fet possible aquesta entrevista i serà una de les que més recordarem per l’interès que ha despertat entre els nostres reporters.

I tot com sempre acompanyats i guiats per les mares voluntàries; per la Yolanda, la Núria i la Montse. Moltes gràcies voluntàries per ajudar-nos a fer-ho possible i als reporters i reporteres: Helena, Natma, Ariadne, Etna, Marc i Cèlia.

Si voleu la resposta d’alguna de les següents preguntes del guió, us convidem a veure el vídeo de l’entrevista.

• Per què vas triar ser científic?
      • Què volies ser tu de petit?
      • On treballes?
      • Com és el lloc on treballes?
      • Què investigues?
      • Amb quins instruments investigues?
      • Treballes sol o en equip? (Amb altra gent del món?)
      • Calen més diners per investigar?
      • Creus que és molt important el teu treball?
      • Quina és la investigació més important que has fet?
      • Què t’agradaria investigar?
      • Hem d’estar preocupats pel Covid,19?
      • Com es transmet el virus?
      • Com va començar?