Conferència sobre la prehistòria -5èB, grup 2

Tal i com us hem explicat en articles anteriors, els nens i nenes de 5è de l’escola hem estat aprenent molt sobre la prehistòria. Dijous va ser el torn dels nens de 5èB (grup 2). Aquest grup ha preparat una conferència, ha portat algun element per explicar-se millor com: pedres fogueres, metalls, ceràmica, carbó…  S’han explicat molt bé, a més a més han fet una conferència molt activa en la que sovint han fet preguntes als nens i nenes de 4t per tal de fer-los pensar i estar atents.

Han acabat la conferència fent-los reflexionar sobre la següent pregunta: “Es viu millor ara o es vivia millor a la prehistòria?”, els nens i nenes de 4t han fet reflexions molt interessants i l’Emma ha explicat les conclusions que hem tret els de 5è: “a la prehistòria hi havia coses millors com ara que només treballaven dues hores al dia (ens ho van explicar al museu de Reus), no hi havia contaminació i no hi havia tecnologia (aquest aspecte trobem que pot ser positiu i a la vegada negatiu, segons l’ús que se’n faci). Actualment també hi ha coses molt bones (creuen els nens i nenes de 5è): anem a l’escola i sabem més coses, vivim més anys i tenim tecnologia”.

El debat hagués pogut allargar-se molt… però vam haver d’acabar per tenir temps de fer pintures rupestres. Els de 5è vam estar molt orgullosos de com vam fer la conferència i els de 4t van aprendre molt i tots junts vam xalar pintant amb les mans.

Prehistòria (Grup 2) by JORDINA OLIVE BARBERA on Scribd