Casal Setmana Santa 2021 – “Amunt el teló”

T’agrada el teatre? Tant si és que sí com si és que no, aquesta Setmana Santa vine al Casal de La Vitxeta, gaudiràs molt fent-ne i potser descobreixes la teva gran passió!
Teatre de titelles, d’ombres, cantat, parlat, estàtic, amb moviment, mímica…quin estil et crida més l’atenció?
Seran 4 dies molt intensos on, a part de teatre, farem altres activitats i ens ho passarem super bé!!
T’HI ESPEREM!!

PROCÉS D’INSCRIPCIÓ:

El període d’inscripció és del 8 al 19 de març: la setmana del 8 al 12, les inscripcions són només per a l’alumnat de l’escola La Vitxeta. Del 15 al 19 de març, inscripció oberta a tothom. Les places són limitades!

El procediment per a la inscripció és el següent:

1 – Emplena el formulari d’inscripció online de l’activitat. Clica AQUÍ

2- Espera la confirmació de plaça per part de l’AMIPA La Vitxeta. Juntament amb la confirmació, rebràs la informació de pagament i les autoritzacions de l’activitat.

3- Un cop rebuda la confirmació i les informacions econòmiques, TINDRÀS 24 HORES PER REALITZAR EL PAGAMENT. No fer-ho dins d’aquest plaç  pot comportar la pèrdua de la plaça.

4- Un cop fet el pagament, envia el comprovant d’aquest, juntament amb les autoritzacions via amipalavitxeta@gmail.com o a la bústia del despatx de l’AMIPA.

FRANGES, HORARIS I PREUS:

A diferència d’altres anys, enguany la contractació del Casal es fa pels 4 dies. NO ES PODEN AGAFAR DIES SOLTS.

• Casal de 9 a 13h amb un preu per infant de 55€, els 4 dies.
  • Acollida matinal de 7:45 a 9h, a 8€ la franja, els 4 dies.
  • Menjador de 13 a 15h, a 32€ la franja, els 4 dies.

Els infants que no siguin de La Vitxeta hauran de pagar assegurança de l’activitat que té un cost de 4€.

NORMATIVA SANITÀRIA I LLEURE

S’està a l’espera de la publicació de normativa, mesures i restriccions en el lleure per a les activitats programades durant la Setmana Santa. A hores d’ara s’està treballant amb organització de grups bombolla de l’activitat de 6 infants per cada monitor i amb mesures de mascareta, rentat de mans i distància, com és habitual. S’informarà de canvis i novetats, quan en tinguem constància.