Casal Detectius Vitxetos (Setmana Santa 2023)

Introducció

Aquesta Setmana Santa, del 3 al 6 d’abril de 2023, ens convertirem en els millors detectius! Durant quatre dies, al Casal de vacances de La Vitxeta, afinarem els sentits i potenciarem les habilitats indispensables per ser uns experts en l’art de la investigació i la resolució de casos i misteris.

Centres d’interès

• Els sentits (el tacte, l’oïda, el gust, la vista i l’olfacte)
  • L’entorn (flora, fauna, orientació…)
  • El món dels detectius i la investigació

Eix d’animació

Som una escola de detectius. Els nens i les nenes han estat seleccionat per convertir-se en els millors detectius! Els formadors, investigadors experts i de prestigi, acompanyaran els infants durant el procés d’aprenentatge. El penúltim dia se’ls presentarà un cas per resoldre per tal de posar en pràctica tot el que han après. L’últim dia del Casal es resoldrà el cas tot fent una sortida pels voltants de l’escola i, finalment, els infants rebran la seva distinció que els acreditarà com a detectius.

Objectius generals

• Prendre consciència i experimentar amb els cinc sentits.
  • Fomentar el coneixement de l’entorn més proper.
  • Conèixer el món dels detectius i la investigació.
  • Gaudir i passar-ho d’allò més bé.

Tipologia d’activitats

El Casal es desenvoluparà a través d’activitats de diversa tipologia, però sempre amb el joc com a pilar fonamental (jocs de moviment, sensorials, de cucanya, manipulatius, d’interacció social, etc.) Així mateix, també s’hi inclouran activitats de sortida en l’entorn, manualitats, experiments, gimcanes, etc.

Horari i Preus

La franja de Casal s’ha de contractar obligatòriament els 4 dies. L’acollida i el menjador es poden contractar per dies.

• Horari de Casal de 9 a 13h (55€/4 dies)
    • 9:15 a 10:15 – Activitat 1
    • 10:15 a 11h – Esmorzar i Joc lliure
    • 11 a 12h – Activitat 2
    • 12 a 13h – Activitat 3
  • Servei d’acollida matinal de 7:45 a 9h (2€/dia, 8€/4 dies).
  • Servei de menjador de 13 a 15h (8€/dia, 32€/4 dies).

Destinataris

Infants en edat escolar que ja estiguin cursant I3 i fins a 6è de Primària. Els nens i nenes poden ser de l’escola La Vitxeta o de qualsevol altre centre educatiu.

Procés d’inscripció

1. El període d’inscripció serà del 3 al 20 de març.
  2. Es farà una preinscripció a través del següent enllaç de GoogleForms: https://forms.gle/BzjPtFPyqxJjbwLu7
  3. Des de l’AMIPA es confirmarà la disponibilitat de plaça a la família interessada i se’ls enviarà la informació de pagament i les autoritzacions de l’activitat.
  4. Per formalitzar la inscripció de forma definitiva caldrà que la família realitzi el pagament i entregui la documentació necessària.
  5. A partir del 21 de març caldrà contactar directament amb l’AMIPA per saber si encara hi ha disponibilitat de places pel Casal.

Més informació i contacte

• Telèfon i WhatsApp: 693100263