CasalE’15: Presentació i Inscripcions

Nens i nenes de la Vitxeta, esteu a punt d’entrar a la pel·lícula de la vostra vida!!!!!

Si no teniu plans per les vacances d’estiu i voleu descobrir el fascinant i màgic món del cinema i endinsar-vos en el món de la producció cinematogràfica posant-vos a la pell:

d’un director, d’un escenògraf, d’un guionista, d’un actor o actriu i d’un càmara, i poder participar en la creació d’un curtmetratge,

no dubteu i apunteu-vos al casal d’estiu de la Vitxeta en el qual us esperen grans estones de diversió, sortides temàtiques tots els divendres, tallers i piscina. Al mateix temps també practicarem tots junts l’anglès!

Activitats:

• TALLERS TÈCNICS DEL MÓN DEL CINEMA

Experimentarem la creació d’un curtmetratge treballant des dels diferents rols que intervenen en una producció cinematogràfica.

• ANGLÈS

Treballarem l’anglès, amb classes dirigides i amb l’ús de la llengua durant el temps de joc i els tallers de manualitats.

•  SORTIDES TEMÀTIQUES

Els divendres farem diferents sortides vinculades al món del cinema fins hi tot podrem veure de ben aprop un plató de televisió i veure de primera mà com s’enregistra un programa.

•  JOCS/MANUALITATS

Farem jocs de pati i tallers de manualitat relacionats amb el món del cinema.

• PISCINA

Tots els dimarts i dijous farem passar la calor a la piscina del Club de Tennis Reus Deportiu (instal.lacions al costat de l’escola la Vitxeta).

Dates: 22 juny – 31 Juliol   / 31 agost – 10 setembre

Per poder venir cal que empleneu els fulls d’inscripció que trobareu a la secretaria de l’AMIPA o a la web de la Vitxeta.

Fulls d’inscripció: LaVitxeta_Formulari_Inscripcio_Casal2015

Teniu temps fins el dia 12 de juny per entregar els papers a l’AMIPA, no us despisteu, hi ha un nombre limitat de places.

Horaris i preus

Mark your calendar and plan to join us for an amazing and magical experience !!