CASAL 2019 “Un estiu de conte!” Inscripcions obertes

S’apropa l’estiu. I amb ell, gairebé dos mesos i mig de vacances. Davant tant temps lliure, i tal i com s’ha fet en els darrers anys, l’AMIPA La Vitxeta ofereix una proposta de Casal d’estiu perquè els infants aprenguin i gaudeixin al màxim dels matins de gran part del període estival.

La proposta d’enguany, “Un estiu de conte!” estarà ambientada en el món del contes, els llibres i l’escriptura. Els infants que vinguin al Casal d’estiu de La Vitxeta viuran grans aventures de la mà dels personatges de conte més coneguts (potser descobriran que no els coneixen tant) i d’un misteriós escriptor a qui li agrada fer la guitza i posar a prova a tothom.

Les històries i trifulgues d’aquests personatges s’aniran succeint al llarg de la setmana mentre els infants gaudiran de tota mena d’activitats divertides, entretingudes i mogudes.

Com l’any passat, hi haurà 2 grups de Casal, un amb els infants més petits (nens i nenes que han cursat des de P3 fins a 2n durant el curs 2018-2019) i un altre grup amb els infants més grans (de 3r fins a 6è). Els dos grups compartiran algunes activitats i moments com són: la piscina (els dimarts i dijous després d’esmorzar) i el nou taller de cuina (els dimecres al matí on es prepararà l’esmorzar). Els divendres hi haurà normalment sortida. Alguna setmana es farà sortida conjunta grans i petits, d’altres per separat i potser alguna setmana els petits no en fan i els grans sí. Les sortides setmanals canviaran segons la setmana: hi haurà sortides més esportives (kayak a la platja per exemple) i d’altres més lúdiques i culturals.

El grup de petits al llarg de la setmana també tindrà sessions de Taller de manualitats i creativitat, Esport, Jocs (on s’introduirà la llengua anglesa) i gimcanes/jocs de pistes i proves.

El grup de grans, per la seva banda, segueix apostant per una oferta més “activa” i tindrà sessions setmanals de Jocs, Sport (en llengua anglesa), Rocòdrom i una de Jocs d’enginy i challenge.

El Casal començarà el proper dimarts 25 de juny i s’allargarà, ininterrompudament fins el divendres 2 d’agost, últim dia. Tanmateix, la setmana del 2 al 6 de setembre també hi haurà casal.

El període d’inscripció tindrà lloc des d’ara fins al 14 de juny, més enllà d’aquesta data, la inscripció estarà subjecta a les places disponibles ja que l’aforament és limitat. Les inscripcions es poden fer presencialment al despatx de l’AMIPA (Camí de la Selva del Camp, 6) o través de correu electrònic (amipalavitxeta@gmail.com). A la web de l’escola la Vitxeta (https://agora.xtec.cat/escola-lavitxeta/) també es podrà descarregar el full d’inscripció i al telèfon 977 33 08 83 es facilitarà més informació.

Els preus de l’activitat són setmanals: són 40€ pel Casal de 9 a 13h (38€ euros a partir del segon fill o tots els fills en aquest preu si són famílies nombroses o monoparentals) i aleshores es pot anar complementant aquest horari amb altres serveis: Acollida matinal (10€ a la setmana de 7:45 a 9h) i Menjador (30€ a la setmana de 13 a 15h+10 min. de cortesia). Si es necessita acollida o menjador puntualment i no setmanalment també es pot contractar per un dia. Les famílies monoparentals o nombroses tenen un

Properament es publicarà més informació, així com també el cartell oficial del Casal, però davant la important demanda que s’ha fet en els darrers dies, des de l’AMIPA La Vitxeta s’ha decidit avançar informació i publicar ja el full d’inscripció.

FULL D’INSCRIPCIÓ CASAL 2019 “UN ESTIU DE CONTE”