Cap nen sense saber nedar

L’Ajuntament de Reus impulsa, un any més, el programa «Cap nen sense saber nedar». El programa escolar de natació va adreçat a alumnes de segon curs de primària dels centres públics i concertats de la ciutat de Reus, així com als dels centres d’educació especial. L’objectiu és que tots els escolars puguin adquirir coneixements bàsics per desenvolupar-se en el medi aquàtic i evitar així riscos, essent també una activitat física divertida i saludable que ajuda els infants a augmentar la seva autonomia i el coneixement del propi cos.

El programa, nascut al 1986, té com a finalitat l’aprenentatge i la pràctica de la natació durant el curs escolar, en horari lectiu, en què l’Ajuntament n’assumeix el total de les despeses: assegurança, transport i activitat en piscines climatitzades del Club Natació Reus Ploms i del Reus Deportiu.

Els alumnes de segon de la nostra escola hi aniran els dimecres al matí i començaran aquest dimecres dia 16 de novembre.

Fulletó Cap Nen Sense Saber Nedar