Aula virtual de La Vitxeta!!!

Després d’un treball intens, a contrarellotge i amb molt d’esforç, l’equip docent de La Vitxeta us presenta:

L’Aula Virtual de La Vitxeta.

LA VITXETA – AULA VIRTUAL

Un espai que pot ser una bona manera de comunicar-nos i sentir-nos més a prop.

Aquí us anirem suggerint activitats i idees per a dur a terme durant aquests dies, a més a més, compartir les vostres feines i creacions amb tots nosaltres. Podreu comentar a les diferents entrades o bé enviar-nos un correu amb allò que voleu compartir i nosaltres ho publicarem al blog per tal que tots ho veieu.

Així que us animem a que ens expliqueu cosetes, feu els vostres reptes i, si pot ser, proposeu-nos activitats.

“Els nens i les nenes necessiten, si pot ser, aire fresc per créixer. Terra, aigua, aire, amics, mestres, reptes, recerques, jocs, converses i llibres. I les persones adultes, quan pot ser, també necessitem el mateix. Però la realitat s’imposa. I avui la vida ha canviat i ens ha canviat.

I ara quina és l’escola dels infants? Doncs molt semblant a la dels adults. La d’aprendre a encarar l’inesperat, el que voldries fer i no pots, les possibilitats que tenies a les mans a casa i no sabies, les relacions intenses amb els que estimes, la creativitat de l’avorriment, la resiliència, la perseverança i la calma, l’agraïment… I sobretot l’esperança. Saber que no estàs sola i que tens uns vincles que no es trenquen amb els que avui no pots abraçar i aprendre que de vegades viure vol dir aturar-se per col·laborar en un repte fet de milions de persones que, com tu, no saben gaire què fer.

Perdran el curs? Aquesta és la pregunta que m’ha fet asseure davant el full en blanc. Quin curs? D’aquests dies o mesos en parlaran fins que siguin avis i àvies. I el que n’hauran après els enfortirà per sempre. Som una escola de vida, i la vida ha canviat.” (Catorze. Cultura Viva. 28/3/20)