Assemblea general AMIPA La Vitxeta

Benvolgudes famílies de “La Vitxeta”,

Es convoca a tots els socis i sòcies de l’AMIPA a l’Assemblea General,

DIA DE L’ASSEMBLEA: DIVENDRES 8 D’ABRIL DEL 2016.
LLOC: BIBLIOTECA DE L’ESCOLA.
HORA: 16:15 hores

(S’oferirà servei d’acollida gratuït durant l’assemblea dirigit a nens/es en edat escolar)

ORDRE DEL DIA

1. Lectura i aprovació, si s’escau de l’acta de l’anterior assemblea del 17-06-2015
2. Tancament de l’exercici 2014-2015
3. Projectes en marxa
4. S’obre candidatura per la renovació de càrrecs de la Junta: Tresorer/ Presidenta/ Vice-presidenta/ Secretària
5. Precs i preguntes
6. Tancament assemblea

RECORDATORI:

Es recorda a tots els socis que disposen del dret a sol·licitar la inclusió de nous punts a l’ordre del dia, tot seguint el procediment establert als nostres estatuts.

Les sol·licituds podran dipositar-se a la bústia de l’AMIPA, fins al proper DIJOUS 7 D’ABRIL; i hauran d’estar argumentades i correctament identificades.

Serà requisit indispensable per a la seva tramitació indicar el nom de la/les persona/es que formulen la sol·licitud i el nom del fill o filla escolaritzat a “La Vitxeta” i el curs al que pertany.