AMIPA: Documentació 2024-2025

Un curs arriba a la seva fi i un de nou comença a treure el nas i a l’AMIPA ja estem treballant pel curs 2024-2025!

Avui divendres 24 de maig fem entrega del sobre amb la documentació de l’AMIPA pel curs 2024-2025. Aquest sobre inclou:

• Full de quota de família sòcia.
  • Formulari del Temps de Migdia
  • Formulari d’acollides.

IMPORTANT a tenir en compte:

• El sobre s’entrega als infants! En cas de diversos germans a l’escola, el sobre es dona al germà més gran que hi haurà el curs que ve al centre.
  • El sobre s’ha de retornar a l’AMIPA o a la bústia de davant del despatx, com a molt tard, el divendres 31 de maig.
  • Al full de quota surt el número de soci/a de cada infant! Aquest número cal que el recordeu per les inscripcions a les extraescolars.
  • AL SOBRE NO HI HA LA INFORMACIÓ DE LES EXTRAESCOLARS!! La graella d’activitats del curs vinent sortirà publicada a finals de la setmana que ve i les inscripcions tindran lloc entre el 3 i el 10 de juny!