AMIPA: El curs 2022-2023 comença a caminar!

Famílies, sense haver acabat encara el curs 2021-2022 ja fa dies que estem treballant en el curs vinent 2022-2023! A continuació us facilitem diverses informacions importants i que segur que són del vostre interès:

SOBRE AMB DOCUMENTACIÓ 22-23

– DIVENDRES 3 DE JUNY: Es repartirà als infants el sobre amb la documentació de l’AMIPA pel curs 22-23. Se’n reparteix un per família, així que en cas de germans, s’entregarà al germà més gran.

– El sobre conté el següents documents que cal que empleneu detingudament i deguda:

• Full de quota de família sòcia
  • Document amb normativa i instruccions per a les inscripcions a les activitats extraescolars
  • Formulari Temps de Migdia
  • Formular d’Acollides

– Fixeu-vos i repasseu bé tots els documents i apartats, hi ha diversos fulls impresos per les dues cares, etc. Hem fet un vídeo que pot ser de la vostra ajuda:

– El sobre s’ha de retornar AL DESPATX DE L’AMIPA o a LA BÚSTIA DE DAVANT DEL DESPATX abans del 22 DE JUNY.

– Disposeu també dels documents a l’apartat  “Documents AMIPA”  de la pàgina web.

INSCRIPCIONS A LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 22-23:

– El procés estarà obert des del 3 de juny a les 17h fins el 10 de juny a les 17h.

– Les inscripcions es faran a través de Formulari de Google.

– Trobareu la graella d’extraescolars, normativa i l’enllaç al formulari d’inscripció a l’apartat “Activitats Extraescolars” de la pàgina web.

– Estem treballant també en l’apartat de la web “Oferta d’Activitats Extraescolars” per explicar totes les activitats que s’ofereixen des de l’AMIPA (l‘espai està en construcció).

– A tota l’oferta del curs 2021-2022, s’afegeixen de cara l’any vinent novetats com: ARTELIER (art, creativitat, plàstica, il·lustració…), COSTURA CREATIVA, MÀGIA i PSICOMOTRICITAT (Només P3 I INSCRIPCIONS AL SETEMBRE!). Així mateix, s’obren grups d’ANGLÈS des de P4 fins a 6è els dilluns/dimecres i dimarts/dijous. L’any passat no va sortir l’activitat de FUTBOL FEMENÍ per manca d’inscrits, pel curs vinent la tornem a oferir tot esperant que es pugui realitzar l’activitat!

– El dimecres 8 de juny es farà una sessió de “tastet ” de la activitat de Màgia de 12:30 a 13:30h. L’activitat estarà dirigida a infants de 3r fins a 6è, per tant els infants de 2n d’enguany també poden participar-hi. Cal inscriure’s al tastet contactant amb l’AMIPA.

– El dijous 9 de juny es farà un “tastet” de l’activitat de Costura Creativa de 12:30 a 13:30h. L’activitat estarà dirigida a infants de P5 fins a 6è. Si algun infant de P4 d’enguany hi està interessat també podria participar-hi de la sessió de prova. Cal inscriure’s al tastet contactant amb l’AMIPA.

ABANS DEL 22 DE JUNY es publicaran la llistes d’admissions, llistes d’espera, etc. Us informarem quan es publiquin.

– Després del període d’inscripció i de la publicació de les llistes NO ES PODRAN FER NI ALTES, NI BAIXES, NI CANVIS D’EXTRAESCOLARS fins el dia 1 DE JULIOL  a través del Formulari de Google que habilitarem a l’apartat d’extraescolars de la pàgina web.