AMIPA Curs 2021-2022!!

Encara no hem acabat aquest curs, que el 2021/2022 ja comença a caminar! Avui ja estem en disposició de fer pública tota la informació relativa al curs vinent: Quota de família sòcia de l’AMIPA, Reserva de Material de Primària, Activitats extraescolars, Temps de Migdia, Acollides…

Avui cada família rebrà un sobre amb tota aquesta documentació  (fixeu-vos que s’han canviat els models de formulari i ara tots els documents són 1 per família!). Seguim enviant-vos documentació en paper perquè cal signar autoritzacions i així és més àgil i pràctic. En principi, rebran el sobre els fills/es més grans (podria ser que hi hagués alguna excepció).

Com que avui hi ha hagut infants que han anat d’excursió, podria ser que algú no rebés el sobre avui i ho fes demà. EN CAS QUE AVUI O DEMÀ NO ARRIBI CAP SOBRE A CASA CONTACTEU AMB L’AMIPA! No obstant, publiquem aquí tota la informació per tal que tothom estigui assabentat al mateix moment i que hi hagi igualtat total d’oportunitats!

El Formulari de Quota de Família Sòcia+Reserva de Material, el del Temps de Migdia i el d’Acollides cal retornar-los emplenats dins del sobre com a MÀXIM EL DIVENDRES DIA 11 DE JUNY al/a la tutor/a que hagi repartit el sobre. També us enllacem els documents a continuació:

Quota Família Sòcia de l’AMIPA i Reserva de Material de Primària 2021-2022

Formulari Temps de Migdia 2021-2022

Formulari Acollides 2021-2022

Pel que fa a les Activitats extraescolars, al sobre hi trobareu  la graella per consultar l’oferta, horaris, preus, etc. Però el procediment és diferent:

En primer lloc, mireu-vos la Graella informativa Activitats Extraescolars 2021-2022

A continuació, llegiu-vos la Normativa Activitats Extraescolars 2021-2022

Finalment, feu la petició d’activitats al següent Forms: Formulari Preinscripció Activitats Extraescolars 2021-2022

El període de preinscripció de les extraescolars finalitzarà el proper DIVENDRES 11 DE JUNY A LES 23:59. En el Formulari se us demanarà el número de soci de cada infant, que el trobareu anotat al full de Quota de família sòcia, junt al nom de cada infant. .

Entre el 17 i 18 de juny es faran públiques les llistes d’admissions a les activitats extraescolars on no hi constaran els noms i cognoms dels infants, sinó, el número de soci.

Per qualsevol cosa, restem com sempre a la vostra disposició!

AMIPA LA VITXETA