AMIPA: Comença el curs 2023-2024!!

Davant l’imminent inici del nou curs escolar des de l’AMIPA La Vitxeta us traslladem diverses informacions i recordatoris que segur que són del vostre interès:

PRIMER DIA:

• El proper dimecres 6 de setembre és el primer dia del curs 2023-2024.
  • Des del primer dia, l’horari lectiu serà l’habitual de tot el curs: de 8:30 a 12h i de 14:30 a 16h.
  • Aquell dimecres ja funcionaran amb total normalitat el Temps de Migdia (menjador escolar) així com també les acollides del matí i de la tarda.

AGENDA ESCOLAR PRIMÀRIA:

• Els infants de famílies sòcies de l’AMIPA ja trobaran l’agenda a l’aula el primer dia de curs.
  • Un cop iniciat el curs, des de l’AMIPA es passarà un rebut de 3€ en concepte de l’agenda a totes les famílies sòcies. Si alguna família no vol que li passem el rebut pel banc i la vol pagar en efectiu o targeta al despatx, cal que ens n’informi abans de començar el curs.
  • Les famílies que no siguin sòcies hauran de passar pel despatx a comprar l’agenda a partir del dia 6 de setembre.

TEMPS DE MIGDIA:

• Com hem dit, des del primer dia de curs el Temps de Migdia funcionarà amb normalitat de 12 a 14:30h.
  • Recordeu-vos de comunicar-nos i concretar qualsevol informació i/o canvi en relació a l’assistència/ús del menjador i informació de caràcter alimentari/salut/dietes, etc.
  • Material: Trobareu el llistat del material necessari en el següent enllaç: https://agora.xtec.cat/escola-lavitxeta/material/. ATENCIÓ! Hi ha novetats: recuperem el tovalló de roba!! (en el llistat s’explica com es gestionarà en cada curs. Segons com evolucioni la gestió ens reservem la possibilitat de fer canvis per millorar-ne l’eficàcia.
  • Beques menjador: De moment no hem rebut cap comunicació per part de l’Ajuntament en relació a aquest tema. Tan bon punt tinguem les primeres resolucions, com sempre, ens posarem en contacte amb les famílies

ACOLLIDES:

• Les acollides de matí i tarda funcionaran des del dia 6 de setembre.
  • L’acollida matinal es compren entre les 7:30 i 8:30h. L’accés serà per la porta del pati de Primària que dona la pàrquing. A les 8:15h aquesta porta es tancarà.
  • L’acollida de tarda serà, com sempre, entre les 16 i les 17:30h. Per recollir els infants entre 16 i 17h dirigiu-vos al despatx de l’AMIPA. A partir de les 17h aproximadament, els infants ja s’esperaran amb la monitora al vestíbul de l’escola i els podreu recollir per allà.

EXTRAESCOLARS:

• Les activitats extraescolars començaran a partir del dilluns 18 de setembre.
  • Tanmateix, l’extraescolar de Màgia no podrà començar fins la setmana següent i la primera sessió serà el dimecres 27 de setembre.

I3:

• Les noves famílies d’I3 que necessiteu utilitzar els serveis de l’AMIPA contacteu amb nosaltres si encara no ho heu fet.
  • Truqueu-nos al 693100263, escriviu-nos a amipalavitxeta@gmail.com o veniu-nos a veure al despatx de 8 a 15h.