Activitats extraescolars de l’escola: Anglès

Des de ja fa tres cursos, Lockhart Academy fa les extraescolars d’anglès de l’escola pels alumnes de P4 a 6è. Les classes que fan són actives i dinàmiques perquè la canalla s’ho passi bé mentre milloren el seu anglès. A les classes expliquen contes, canten, juguen, fan manualitats, fan projectes… tot adaptat a les necessitats de cada un dels grups d’alumnes.

A l’equip d’enguany tenim a les següents persones:

La Sofía Bueno, que és una filòloga anglesa que l’any passat va estar tot l’any als Estats Units fent d’Au-Pair.

El Frank Lockhart, que com es veu al seu cognom, porta l’ensenyament de l’anglès a la sang. A més, ha estat vivint a Canadà durant dos anys.

La Cristina Moriano, que també és filòloga i que va viure durant 10 mesos ni més ni menys que a Finlàndia.

Les classes i les programacions del professorat estan supervisades. Cada dues setmanes, el professorat es reuneix amb la direcció de l’acadèmia que revisa les programacions i, si cal, recomana millores. També es van observant classes perquè el professorat continuï millorant.

Cada cert temps van penjant notícies del que fan a l’escola al seu bloc.

Crònica escrita per un col·laborador de la Vitxeta.net. Si voleu conèixer més d’aprop les activitats de l’escola, fes-vos col·laboradors. Mireu l’enllaç: Col·laboradors.net