ACTE D’INAGURACIÓ DELS ACTES DEL Xè ANIVERSARI I NOVA RETOLACIÓ DE L’ESCOLA

El dia 12 de desembre, l’escola La Vitxeta ha celebrat el desè aniversari i s’ha col·locat un rètol a la façana amb el nom que l’identifica.

Han presidit la inauguració del rètol i dels actes de commemoració l’Alcalde de Reus, el Sr. Carles Pellicer, la Regidora d’Ensenyament, Sra. Dolors Sardá, la Coordinadora d’Inspecció del Baix Cam del Departament d’Ensenyament, la Sra. M. Dolors Colillas, la presidenta de l’AMIPA, la Sra. Paula Franch i la Directora de l’escola, la Sra. Assumpta Ripoll.

La Sra. Assumpta agraeix en primer lloc a tots els assistents la presència en aquest acte tan important per la nostra escola. Seguidament fa un breu repàs de la història de l’escola des de que va començar el 2005 als aularis prefabricats de la plaça del Nucli.

A l’acabar fa entrega al Sr. Alcalde, a la Sra. Regidora, a la Sra. Inspectora i al presidenta de l’AMIPA d’un obsequi. També s’entrega aquest regal a una mare de l’escola que ha dissenyat el programa i un pare que ha creat el cartell que presidirà tots els actes que es faran durant el curs.

Després dels parlaments de totes les persones que presideixen l’acte, els tècnics que han elaborat el cartell pengen les dues lletres que falten per confegir el nom complert.

Per fer que la celebració sigui complerta, l’AMIPA ha obsequiat a tots els assistents amb un berenar. Pels alumnes coca amb xocolata i pels familiars i acompanyants els pastissos que cada divendres fan els alumnes de 6è per a finançar les colònies.

Hem aprofitat per a fer una breu entrevista al Sr. Alcalde i al tècnic que ha instal·lat el rètol.

Entrevista al Sr. Alcalde

• Li agrada ser alcalde? Perquè?
    Si. És una oportunitat de conèixer a moltes persones, i per a treballar per la millor ciutat.
  • Li ha agradat que el convidin a la nostra escola?
    Si. Molt
  • Va a visitar totes les escoles?
    Si. Però avui he vingut expressament a aquesta escola perquè celebreu el vostre desè aniversari.

Entrevista al tècnics que ha instal•lat el rètol

• T’ha agradat fer el rètol de l’escola?
    Si, molt, perquè ja fa massa anys que l’escola no tenia rètol
  • Tens un fill a l’escola?
    Si, un a P-4. Està molt content perquè sóc el seu pare i he participat en una cosa molt important per a la seva escola.

Fotografia: Núria Mena i Iris Vázquez
Reporters: Erica Danilet , Khaola Haddouche, Alex Mateos , Pepe Molina, i Pau Rodes