Busquem col.laboradors web

Benvolgudes famílies,

La intenció és que l’espai web de l’escola espai esdevingui una eina de comunicació constant, dinàmica i útil perquè mestres, famílies i alumnes puguem compartir, consultar i gaudir de de totes les activitats que es fan a l’escola.

Aquest espai aporta aspectes com l’agenda escolar, en la qual es poden consultar el lloc i la data de les activitats de l’escola, l’equip de mestres i de monitors del menjador, el calendari escolar, els serveis de l’AMIPA, el menú del mes… Tot amb un disseny àgil amb notícies actualitzades de les activitats a l’escola, amb fotografies, esdeveniments d’interès de fora l’escola, accés al bloc d’anglès i de música de l’escola, i altres novetats molt interessants!

Com a novetat d’aquest curs 2015/16 volem ampliar l’equip de redactors amb aportacions de famílies voluntàries. Per la qual cosa si esteu interessats en participar de manera esporàdica o continuada en l’actualització del web, complimenteu la butlleta que trobareu en següent link i feu-la arribar al tutor/a dels vostres fills: WEB1516

Podeu participar a l’espai web amb la publicació d’articles relacionats amb l’educació dels nostres fills/filles, amb propostes de sortides i excursions per a fer amb nens i nenes, amb altres propostes que poden ser d’interès per a la comunitat educativa, amb l’elaboració de reportatges fotogràfics de les festes de l’escola, etc., així com també podeu col·laborar amb la Comissió de la Web, comissió mixta entre famílies i mestres, per tal de dur el manteniment de la web i planificar accions de millora.

Gràcies