5è Cros Solidari de La Vitxeta

Hola nens i nenes de La Vitxeta,

el  proper dia 31 de Març  celebrarem el Cros Solidari de La Vitxeta i volem a tots els esportistes amb les sabatilles a punt per venir a fer un recorregut emocionant i amb ganes de passar un mati fantàstic amb totes les sorpreses que tenim preparades.

Les diferents categories (des dels 3  fins als 18 anys) fareu un recorregut per la Urbanització Sant Joan, que combinarà asfalt i terra. En creuar  la línia de meta rebreu beguda i coca amb xocolata. També es farà un sorteig d’obsequis entre tots els participants!!

Tots els alumnes de l’escola hi esteu automàticament inscrits; només heu d’aportar 1 kg de menjar (oli, llegums, arròs, llet, pasta, llaunes, etc.) que donarem a la Fundació  Banc dels Aliments, per contribuir amb molta il·lusió a una bona causa. Podeu portar els aliments durant tota la setmana  abans de la cursa o bé el mateix dia de la cursa, a l’escola, a les caixes que hi haurà preparades.

Aquest any com a novetat tothom qui vulgui podrà participar a la Milla solidària a benefici de Sant Joan de Déu, per la investigació de la malaltia del càncer. Gràcies a l’equip RED*INK Baix Camp hi haurà estands per poder fer les vostres aportacions.

També necessitarem pares i mares voluntaris que ens ajudin en l’organització per tal que tot surti brodat.

Esportistes, animeu-vos a passar un gran dia! Només heu d’esperar el vostre dorsal i venir amb ganes de ser solidaris i de  gaudir de l‘esport .

Us esperem el diumenge 31 de març!!

Mou el cor per la solidaritat !

Comissió Cros Solidari de la Vitxeta