4t Cros Solidari de la Vitxeta

L’Associació de Pares i Mares de l’Escola La Vitxeta, en col·laboració amb el Consell Esportiu del Baix Camp, organitzen el 4t Cros de La Vitxeta, que tindrà lloc en els terrenys annexos a l’escola el diumenge 18 de març del 2018.

Com us podeu inscriure?

Alumnes de l’escola LA VITXETA: Ja esteu tots inscrits i rebreu el dorsal a l’escola. Cal aportar 1 kg de menjar (oli, llegums, pasta…) al BANC DELS ALIMENTS (dijous, divendres o el dia de la cursa).

Resta de participants:  A través de la vostra Escola o Ampa o directament al Consell Esportiu del Baix Camp (plç la Patacada. Tel. 977 334 063 cebc@cebc.cat) o el dia de la cursa. (Preu inscripció 3€). Contribució 1Kg de menjar.

Reglament:

1. La competició començarà a les 10h del matí.

2. Les condicions meteorològiques no seran motiu de suspensió de les curses. En cas extrem, el jutge àrbitre decidirà.

3. Les reclamacions es presentaran per escrit, davant del jutge àrbitre, en els trenta minuts posteriors a la publicació de la classificació.

4. El sol fet d’inscriure’s a la cursa, implica la total acceptació d’aquest reglament.

Per conèixer el horaris de les curses podeu consultar el tríptic aquí: