2a ASSEMBLEA DE LA COMUNITAT D’APRENENTATGE DE LA VITXETA

Benvolguts/des membres de la Comunitat d’Aprenentatge,

Com ja bé sabeu, en l’Assemblea de la Comunitat d’Aprenentatge de l’11 de Novembre de 2017 es varen constituir les comissions mixtes que han estat treballant per assolir els somnis compartits. El següent pas és revalidar les comissions mixtes per part dels membres de la Comunitat, i per això us convidem a participar a la 2na ASSEMBLEA DE LA COMUNITAT D’APRENENTATGE DE L’ESCOLA DE LA VITXETA, el proper diumenge dia 25 de Novembre, a partir de les 9:30 del matí.

Us animem a venir i a participar a fer realitat els somnis de la VITXETA, per esdevenir una escola més solidària, inclusiva i participativa.

Veniu amb tota la família, els infants podran gaudir d’activitats i tallers durant tot el matí!

Ordre del dia

• 09.30  Benvinguda de la Directora i Presentació del seu Projecte de Direcció a la Comunitat d’Aprenentatge.
  • 10.00 Assemblea Comunitat d’Aprenentatge:
    • Resum de l’activitat de la Comunitat d’Aprenentatge del passat curs. Què hem fet fins ara?
    • Organització i nova constitució de comissions mixtes. Es farà una petita “fira” de comissions per tal que les famílies sàpiguen quins temes es tracten a cadascuna i poder escollir la que més us interessi.

Les comissions existents són: Festes i ambientació, Pedagògica/organització, Projecció a l’exterior, Pati/hort, Infraestructures i equipaments, Voluntariat, Biblioteca, Ball Parlat Marcos Vicente i Convivència.

• Sessió de treball de les comissions. Una vegada constituïdes les comissions es farà un primer contacte, coneixença de l’equip i establir un calendari de treball.
    • Definició de la primera comissió gestora del curs (4a global). Exposició dels primers neguits, necessitats, inquietuds per començar a treballar cada comissió.
  • Breu explicació del nou Decret de menjador.
  • Finalment, a les 12.30h hi haurà Vermut per a tots els assistents.
  • 13.00 Final de sessió.

Per qualsevol aclariment podeu enviar un correu electrònic a comunitatvitxeta@gmail.com.

ENS VEIEM EL DIUMENGE DIA 25, GRÀCIES PER PARTICIPAR!!!!

Responeu, si us plau el formulari web, la vostra assistència a l’Assemblea, i de la inscripció dels vostres fills i filles al següent link:

ASSISTÈNCIA A L’ASSEMBLEA DE LA COMUNITAT D’APRENENTATGE DE LA VITXETA 25/11/18