17 de juny, Festa Fi de Curs

Després de dos anys sense poder fer-ho, finalment, enguany ens retrobarem a la Festa de Fi de Curs. La Festa tindrà lloc el proper divendres 17 de juny. L’hora d’inici dependrà de com quedi tot el programa de la festa, però es calcula que comenci entre les 18 i les 19h.

El darrer any que vam celebrar la Festa (el 2019), aquesta ja va canviar una mica, deixant de banda el format d’espectacle organitzat per l’escola i donant tot el protagonisme als actes i activitats dirigides a infants i famílies i potenciant així la part més lúdica i festiva, vivint una vetllada tots plegats i posant punt final al curs d’una manera conjunta i divertida.

Per això, seguirem apostant i mantenint actes com el Seguici Festiu Vitxeto (cercavila en el que els nens i nenes participen amb els elements festius i balls que han creat a casa), el comiat de 6è, el taller de pintura de cares, el sopar, el ball amb DJs de la nit, etc.

Tot i així, des de la Comissió de Festes es vol escoltar les vostres propostes i ‘enriquir i seguir millorant la nostra Festa de Fi de Curs.

Per tal de poder recollir la vostra veu i opinió, així com per fer una primera previsió aproximada d’assistència, hem creat un Formulari de Google que podreu respondre fins el proper dimecres 25 de maig. Trobareu l’enllaç a continuació: https://forms.gle/bmLuyy6FsYbJoggA9

Ens veiem el dia 17 de juny!

Escola La Vitxeta, AMIPA La Vitxeta i Comissió de Festes