Gràcies! Moments de la plantada

Gràcies a tots i totes els que avui heu tornat a fer possible que La Vitxeta es mogui pel pati en aquesta Segona Jornada.

Gràcies

… als pares i mares de la Comissió de pati per totes les hores dedicades preparant la jornada, i pel vostre esforç i dedicació, especialment al Pitu per coordinar tota la plantació,

… als mestres que heu pogut assistir a la Jornada i col.laborar amb tots nosaltres,

… a l’Esther, a la Junta de l’AMIPA i a l’equip directiu de l’escola per facilitar-nos la feina,

… al Pitu Fernàndez i la Carme Cols de El Safareig perquè tot i que avui no han pogut estar presents, hem rebut el seu suport i inspiració,

… gràcies de nou a la Marga per la seva il·lustració que ens ha inspirat i que ha estampat les samarretes que avui tornaven a lluir de tots colors pel pati així com a les enganxines d’obsequi,

però sobretot gràcies a totes les famílies que avui, malgrat les previsions de mal temps, heu decidit donar un cop de mà i assistir a la jornada. Famílies de tots els cursos, des d’alumnes de 6è que gairebé s’acomiaden de l’escola però que avui han volgut estar presents, així com futurs alumnes que es miren amb il·lusió el pati que els espera el curs vinent. A tots i totes gràcies!

Què hem plantat? Podeu veure la relació d’arbres, plantes i arbusts a l’entrada “Pas a pas creix el verd, i creixen els escenaris”.

Tots els assistents han deixat un gra d’arena en aquest pati en transformació, però alhora s’han endut plantetes d’alfàbrega i de julivert com a record, tot i que el millor dels records de ben segur serà l’emoció d’haver contribuït a modificar uns espais tan importants per a l’escola.

Avui hem demostrat de nou que entre tots, els canvis són possibles i hem tancat les portes de l’escola emocionats i il·lusionats pensant en properes jornades pel curs vinent, tot i que alguna “Vitxeta” de segon es queixava que volia més jornades per aquest curs.

Si vols col·laborar amb la Comissió de pati pots escriure’ns a pativitxeta@gmail.com.

I aquí us deixem un petit tastet de la jornada en imatges.