VI Trobada de tions

Benvolgudes famílies,

Un any més, i ja en van sis, la Vitxeta organitza la TROBADA DE TIONS D’ARREU DE CATALUNYA.

Famílies, alumnes i professorat hem treballat plegats amb molta il·lusió, per assolir una nova fita inoblidable on, petits i grans, puguem tornar a gaudir d’aquest tresor que són els nostres tions, una tradició única al món.

A més, aquest any convoquem els III PREMIS INTERNACIONALS DE TIONS I ES FARÀ EL SORTEIG D’UN PERNIL ENTRE TOTS ELS TIONS INSCRITS.

Com en altres anys, comptarem amb la presència del “TIÓ VIDRIOLA” per recollir donatius per La Marató de TV3 dedicada a l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques.

La recollida de tions es farà el divendres DIA 16 DE DESEMBRE DE 8:30 A 18:00, EL DISSABTE 17 I EL DIUMENGE 18, DE 10:00 A 14:00, AL VESTÍBUL DE L’ESCOLA.

El DIUMENGE 18 SERÀ EL DIA CENTRAL DE LA TROBADA DE TIONS amb la següent programació d’actes:

10.00 H Obertura de portes
11:30 H Tallers i activitats
12:00 H Aperitiu solidari
12:30 H El Tió gegant cagarà llepolies
16:30 H Taller de xapes
18:00 H Lliurament de guardons als tions i sorteig d’obsequis
19:00 H Tancament de portes i recompte de diners per enviar a La Marató de TV3

Es podran recollir els tions participants de la trobada un cop finalitzat l’acte del diumenge o durant el dilluns 19 en horari escolar al vestíbul de l’escola.

Us hi esperem amb el vostre tió!

Comissió de festes
AMIPA Escola La Vitxeta