“Visió d’un P4 molt santero” – Necessitem el vostre vot famílies!!!

Famílies!!
Ens fa molta il·lusió compartir amb vosaltres aquesta notícia i és que els alumnes de P4 de l’escola han fet un cartell de les Santes que ha estat seleccionat dins dels 15 finalistes!!

Aquí us deixem tota la informació necessària perquè pugueu votar, ho podeu fer a través d’aquest link http://www.totmataro.cat/cartellsantes que és el darrer pas que falta per aconseguir que sigui escollit com a cartell alternatiu 2017!!

VOTA EL CARTELL ALTERNATIU DE SANTES!

És molt fàcil: només tres passes.

1. Fes-te seguidor de la pàgina de Facebook EL TOT MATARÓ. A prop teu. si encara no ho ets. És necessari perquè el vot es comptabilitzi com a vàlid.

2. Escull la proposta que t’agradi més de les 15 finalistes.

3. Comenta-la i comparteix la imatge al teu mur per a totes les teves amistats.

Recorda que del 30 de juny al 10 de juliol pots votar també a totmataro.cat/cartellsantes i presencialment a l’Altre, el Cafè Cultural de Can Xammar.