Activitats extraescolars

L’associació d’Esport i Lleure AEILL és l’entitat que realitza les activitats extraescolars de l’escola, sota la gestió i supervisió de l’AFA i l’equip directiu de l’escola.

Les activitats extraescolars són un complement de lleure en sintonia amb el línia pedagògica de l’escola. Des del curs 2016-17, l’Associació d’Esport i Lleure de Cerdanyola realitza les aquestes activitats a l’escola.

Es tracta d’un servei que aposta per una oferta de qualitat amb un equip de monitors engrescador i la col·laboració d’entitats que complementen el nostre programa d’activitats.

Funny english, Iniciació esportiva, Patinatge, Teatre musical i Scratch (codeclub) són algunes de les activitats que poden realitzar els nens i nenes de l’Escola Antonio Machado.

També s’ofereixen activitats de lleure extraordinaris els dies de lliure disposició, els períodes de vacances de Nadal i Setmana Santa.

NORMATIVA D’ÚS

Podeu consultar i descarregar la normativa d’ús del servei en el següent enllaç:

INFORMACIONS GENERALS

• La durada del servei és de 16:30h a 18:00h. Fins les 17:00h és berena i després comença l’activitat. Per tant la primera mitja hora és per berenar i recomanem altament portar menjar saludable.
  • La sortida es farà per la porta principal de l’escola (Plaça Antonio Machado, 1).
  • Els monitors/es recolliran a TOTS els infants fins a 2n de primària a les seves aules i baixaran al pati.
  • És important avisar al coordinador si algun alumne no es queda a extraescolars.
  • És recomanable portar ampolla d’aigua/cantimplora personal.
  • Per baixes, canvis i altes, s'han de comunicar al coordinador abans del dia 20 de mes anterior.
  • L’atenció a les famílies per part del coordinador serà mitjançant el correu electrònic machado.aeill@gmail.com o el telèfon 683.52.68.29

PREUS

Els socis de l’AFA tenen un descompte de 2€.

PROGRAMACIÓ D’ACTIVITATS 23-24

SERVEI DE PERMANÈNCIA

• S’ofereix un servei paral·lel a les activitats extraescolars.
  • El servei és diari de 16.30h a 17.00h.
  • Es pot fer ús avisant al coordinador fins el mateix dia.
  • El pagament esporàdic són 3€
  • La entrega és a les 17h a la porta principal.

SCRATCH

Fonaments de la programació a través de l’estimulació de la seva creativitat. La programació permet ajudar a desenvolupar habilitats com la resolució de problemes, el raonament lògic o contribuir a altres ciències relacionades. Farem disseny 3D, robòtica i videojocs.
Dia: Dilluns

• L’activitat es realitzarà sota la direcció de l’empresa SCRATCH BARCELONA.
  • L’activitat es farà a Silicon Valley (aula d’ordinadors).

DIBUIX

Treballarem aquesta art, a partir de la originalitat i la creativitat. Utilitzarem diferents tècniques i materials.
Dia: Dilluns
Monitor: Pol

INICIACIÓ ESPORTIVA

Aquesta activitat és l’inici als esports. S’ha de concebre la locomoció com una globalitat a través del joc i del moviment.
Dia: Dilluns i divendres
Monitora: Jéssica

• És imprescindible roba còmoda, preferiblement xandall.
  • L’activitat es farà al gimnàs.
  • Portar mitjons (no venir descalç).

PATINATGE

Esport individual que ens permetrà descobrir una activitat sobre rodes aprenent a realitzar figures segons el nivell de cada participant, realitzant coreografies i amb la possibilitat de participar als Jocs Escolars
Dies: Dimarts i dijous
Monitora: Naila

• És obligatori els patins de 4 rodes.
  • No és obligatori cap protecció. L’ús de genolleres, colzeres, casc… pot donar seguretat al principi i ho recomanem si la família o l’infant es troben més còmodes a l’hora d’iniciar-se.
  • És recomanable roba esportiva.
  • Tenim una zona habilitada (sota clau) per deixar patins, però AEiLL no es fa responsable de possibles desperfectes o alteracions.

DANSA I HIP HOP

Llum, música, acció! En aquesta activitat treballarem amb l’objectiu de fer videoclips amb les cançons més actuals i modernes. Aprèn a moure’t davant de la càmera i expressa flow.
Dia: Dijous
Monitora: Sonia

• Portar roba còmode i flexible.
  • Us farem arribar trimestralment un treball audiovisual de l’activitat.

TEATRE MUSICAL

Treballarem les arts escèniques a partir d'aquest gènere i aprendrem tècniques d’expressió corporal i vocal. L’objectiu és acabar produint un musical.
Dia: Dimecres
Monitor: Pol

CIÈNCIES

Aprenentatge a través de l’experimentació directa amb diversos materials i matèries de la manera més lúdica. Experimentem, descobrim, juguem.
Dia: Dimecres
Monitora: Sonia

POLIESPORTIU

El fonament de l’activitat física a través de l’esport. Iniciació a diferents esports individuals i d’equip.
Hàbits i valors que es fomenten amb l’esport.
Dia: Dijous
Monitor: Jéssica

ENGLISH KIDS

Coneixem un nou idioma enfocant l’ensenyament escoltant, repetint, llegint i escrivint, a través de jocs, cançons…
Dia: Dimarts
Monitor: Sandra

BÀSQUET

Esport d’equip que ens permetrà conèixer i introduir-nos als seus aspectes tècnics així com a la seva tàctica.
Dia: Dimarts
Monitor: Mario

PISCINA

Activitat per iniciar-se a la natació. S’ha de concebre com l’inici i la descoberta al medi aquàtic, el desenvolupament dintre de l’aigua. Realitza la Piscina Municipal.
Dia: Divendres
Monitor: Sonia i Pol

• És imprescindible xancletes, tovallola, banyador (no bikini) i casquet de bany.
  • L’activitat es farà a la piscina gran i els monitors (de la piscina) portaran l’activitat des de
    fora de l’aigua.
  • Demanem no portar muda de recanvi a la motxilla. Sortiran amb la mateixa roba que venien
    de l’escola.
  • Intenteu portar motxilla que sigui còmode pels infants degut al trajecte escola-piscina i
    només amb les coses imprescindibles.

FUTBOL SALA

Dia: Divendres