Activitats extraescolars

L’associació d’Esport i Lleure AEILL és l’entitat que realitza les activitats extraescolars de l’escola, sota la gestió i supervisió de l’AFA i l’equip directiu de l’escola.

Les activitats extraescolars són un complement de lleure en sintonia amb el línia pedagògica de l’escola. Des del curs 2016-17, l’Associació d’Esport i Lleure de Cerdanyola realitza les aquestes activitats a l’escola.

Es tracta d’un servei que aposta per una oferta de qualitat amb un equip de monitors engrescador i la col·laboració d’entitats que complementen el nostre programa d’activitats.

Funny english, Iniciació esportiva, Patinatge, Teatre musical i Scratch (codeclub) són algunes de les activitats que poden realitzar els nens i nenes de l’Escola Antonio Machado.

També s’ofereixen activitats de lleure extraordinaris els dies de lliure disposició, els períodes de vacances de Nadal i Setmana Santa.

Programació d’activitats extraescolars pel curs 2020-21

A continuació presentem la programació prevista pel curs 2020-21.

NORMATIVA D’ÚS

Podeu descarregar la normativa d’ús del servei en el següent enllaç. ACTIVITATS EXTRAESCOLARS CURS 2020_Normativa_Informació

INFORMACIONS INICI EXTRAESCOLARS 2020-21

GENERAL

• La durada del servei és de 16:20h, 16:30 o 16:40h a 18:00h, segons la sortida de cada grup. De 16:30 a 17:00h és berena i a partir de les 17:00h comença l’activitat.
  • És altament recomanable portar menjar saludable per berenar
  • Els llocs de sortida són els mateixos que l’escola realitza.
  • Els monitors/es recolliran a TOTS els infants de les seves aules i baixaran al pati.
  • Cal avisar al coordinador si algun alumne no es queda a extraescolars.
  • Cal tenir en compte que qualsevol activitat pot estar modificada per ordres del Departament o la pròpia Direcció del centre.
  • Les famílies no podran entrar al centre escolar.
  • La majoria d’activitats es realitzaran amb mascareta.
  • És obligatori portar ampolla d’aigua/cantimplora personal.
  • Tingueu en compte el primer mes dels descompte aplicables al mes de març.
  • Per qualsevol canvi d’activitat i altes, es pot consultar al coordinador.
  • Per baixes, s’han de comunicar abans del dia 20.
  • L’atenció a les famílies per part del coordinador serà mitjançant el correu electrònic machado.aeill@gmail.com o el telèfon 683.52.68.29

SERVEI D’ACOLLIDA

• S’ofereix un servei paral·lel a les activitats extraescolars.
  • El servei és diari (menys divendres) de 16.30h a 17.00h

PATINATGE

• Dies: Dilluns i dijous
  • Monitora: Lidia
  • És obligatori els patins de 4 rodes.
  • No és obligatori cap protecció. L’ús de genolleres, colzeres, casc… pot donar seguretat al principi i ho recomanem si la família o l’infant es troben més còmodes a l’hora d’iniciar-se.
  • És recomanable roba esportiva.

FUNNY ENGLISH

• Dia: Dimecres
  • Monitora: Marina

SCRATCH

• Dia: Dilluns
  • Comença dilluns dia 5 d’octubre.

INICIACIÓ ESPORTIVA

• Dia: Dilluns
  • Monitora: Jéssica
  • És imprescindible roba còmoda, preferiblement xandall.
  • L’activitat es farà a l’aire lliure.

MINI XEFS

• Dia: Dimarts
  • Monitora: Marina
  • És imprescindible portar una carmanyola (preferiblement amb tancament hermètic)
  • Opcional portar davantal.

MULTISPORTS

• Dia: Dimecres
  • Monitor: Javi i Jéssica
  • És imprescindible roba esportiva.
  • L’activitat es farà a la pista.
  • Cada mes es realitzarà un esport diferent.

PISCINA

• Dia: Divendres
  • Monitor: Marina, Javi i Jéssica
  • L’activitat s’inicia divendres 16 d’octubre.
  • És imprescindible xancletes, tovallola, banyador (no bikini) i casquet de bany.
  • L’activitat es farà a la piscina gran i els monitors (de la piscina) portaran l’activitat des de fora de l’aigua. No tindran contacte físic amb els alumnes.
  • Demanem no portar muda de recanvi a la motxilla. Sortiran amb la mateixa roba que venien de l’escola.
  • Intenteu portar motxilla que sigui còmode per als infants per al trajecte escola-piscina.

Per qualsevol dubte sobre els serveis d’acollida, menjador, casals o extraescolars podeu contactar via correu electrònic a serveis.afamachado@gmail.com.