Activitats extraescolars

Informació important pel curs 2019-20

• Dimarts 17 de setembre a les 17h
    Tastet d’extraescolars: Vine a descobrir en primera persona les activitats programades per aquest curs
  • Dimecres 18 de setembre a les 17h
    Reunió informativa al gimnàs de l’escola on es presentarà tota la programació i es resoldran els dubtes de les famílies.

Amdos dies l’entrada es realitzarà per l’entrada del carrer Marià Ribas. Us hi esperem!

L’associació d’Esport i Lleure AEILL és l’entitat que realitza les activitats extraescolars de l’escola, sota la gestió i supervisió de l’AFA i l’equip directiu de l’escola.

Les activitats extraescolars són un complement de lleure en sintonia amb el línia pedagògica de l’escola. Des del curs 2016-17, l’Associació d’Esport i Lleure de Cerdanyola realitza les aquestes activitats a l’escola.

Es tracta d’un servei que aposta per una oferta de qualitat amb un equip de monitors engrescador i la col·laboració d’entitats que complementen el nostre programa d’activitats.

Funny english, Iniciació esportiva, Patinatge, Teatre musical i Scratch (codeclub) són algunes de les activitats que poden realitzar els nens i nenes de l’Escola Antonio Machado.

També s’ofereixen activitats de lleure extraordinaris els dies de lliure disposició, els períodes de vacances de Nadal i Setmana Santa.

Programació d’activitats extraescolars pel curs 2019-20

A continuació presentem la programació prevista pel curs 2019-20. Us recordem que les famílies sòcies de l’AFA gaudiran de 2€ mensuals de descompte.

Pots descarregar el tríptic informatiu aquí!

LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS COMENCEN EL DILLUNS 30 DE SETEMBRE DE 2019 I FINALITZEN EL 29 DE MAIG DE 2020

EL MÍNIM PER PODER REALITZAR L’ACTIVITAT SERÀ DE 10 PARTICIPANTS

ELS REBUTS ES PASSARAN A PRINCIPIS DE MES, AMB EXCEPCIÓ D’OCTUBRE I GENER QUE TRIGARÀ MÉS A SER DOMICILIAT

SI UN REBUT ÉS RETORNAT S’HAURÀ DE PAGAR L’IMPORT CORRESPONENT AMB UN RECÀRREC DE 5,00€ PER DESPESES BANCÀRIES, AQUEST IMPORT S’HAURÀ DE PAGAR EN EFECTIU. SI NO ES FA EFECTIU EL PAGAMENT DINS EL PERÍODE ESTABLERT, L’INFANT QUEDARÀ FORA DE L’ACTIVITAT.

QUALSEVOL AMPLIACIÓ, CANVI O BAIXA DE SERVEI S’HA DE COMUNICAR VIA CORREU ELECTRÒNIC ABANS DEL DIA 20 DEL MES EN CURS.

Per qualsevol dubte sobre els serveis d’acollida, menjador, casals o extraescolars podeu contactar via correu electrònic a serveis.afamachado@gmail.com.