Casalets i Casal d’estiu

L’Associació Esportiva i Lleure Cerdanyola (AEILL) és l’entitat que realitza els casals d’estiu, sota la gestió i supervisió de l’AFA i l’equip directiu de l’escola.
Es tracta d’un servei que aposta per una oferta de qualitat amb un equip de monitors engrescador i qualificat.

INFORMACIONS GENERALS 2023-24

• El casal d’estiu 2024 serà del 25 de juny al 19 de juliol.
  • Possibilitat de fer una cinquena setmana. Del 22 al 26 de juliol.
  • S’ofereixen 150 places.
  • L’horari serà de 9:00 a 13:00 i de 15:00 a 17:00h.
  • Les entrades i sortides es faran per la porta principal de l’escola (Plaça Antonio Machado, 1).
  • Hi haurà dos grups a infantil (i3 i i4+i5) i tres a primària.
  • Les preinscripcions es faran a principis de maig i les inscripcions la última setmana de maig.
  • Els alumnes de primària gaudiran d’una acampada de dos nits i els d’infantil faran nit a l’escola.
  • La temàtica del casal serà …
  • L’atenció a les famílies per part del coordinador serà mitjançant el correu electrònic machado.aeill@gmail.com o el telèfon 683.52.68.29

ALTRES CASALS

CASALET DE SETEMBRE: Última setmana d’agost i primera de setembre
CASALET DE NADAL: Durant els dies no festius de les vacances de nadal
CASALET DE SETMANA SANTA: De dilluns a dijous de Setmana Santa, els dies no festius.
CASALET DE JUNY: Durant la jornada intensiva, de 15:30h a 17:00h