Serveis

A l’Escola Antonio Machado els alumnes aprenen, investiguen i desenvolupen les seves capacitats en una comunitat inclusiva i molt personal, on el claustre s’esforça i treballa cada dia per oferir als alumnes les eines i l’espai adient per assolir els objectius. Però més enllà de la imprescindible tasca dels docents a l’escola s’hi ofereixen altres serveis complementaris i necessaris per a moltes famílies, ja sigui per incompatibilitat horària o per realitzar altres activitats. També s’hi ofereixen cada vegada més serveis de formació i activitats a les famílies des de l’Espai Familiar.

En aquesta secció trobareu els serveis que s’ofereixen a l’Escola Antonio Machado per a totes les famílies.

Aquests serveis s’ofereixen i es gestionen a través de l’AFA, amb el suport de diferents empreses i entitats com SANED i AEILL.

AFA