La quota

L’Associació de Familiars dels Alumnes (AFA) és una associació sense ànim de lucre que es manté viva gràcies a la iniciativa de les famílies. Gràcies a la vostra aportació i participació,
cada any fem possible un seguit de serveis a les famílies (menjador, acollides, extraescolars, casals i casalets, etc.), a més d’organitzar una pila d’activitats.

En els darrers cursos hem dinamitzat la Colla Gegantera construint un nou gegant i creant un grup de percussió i gralla , hem organitzat dues edicions de les colònies en família , tallers en família com el de diables, d’astronomia o xocolatades solidàries per lluitar contra el càncer infantil i un torneig de pàdel solidari per la investigació de la leucèmia.

Aquest curs 2020-2021 serà molt diferent i l’AFA ha decidit per unanimitat suprimir la quota anual de 20€ per família pel curs 2020-2021.

Sabem que la crisi sanitària actual porta associada una crisi econòmica que moltes famílies de la nostra escola estan patint i volem contribuir en la manera que sigui possible en alleugerir aquesta situació. Igualment volem dur a terme nous projectes i pensem que ho podrem fer contant amb les aportacions econòmiques que voluntàriament vulgueu fer les famílies, en la mesura que pugueu, en el següent número de compte:

IBAN: ES37 0081 5589 1200 0109 7612

Aquest curs 2020-2021 volem que totes les famílies siguin sòcies de l’AFA i puguin participar i aportar el que puguin. Seguirem treballant per representar i donar servei a totes vosaltres com hem
fet sempre, ara més que mai. Per això, esperem comptar amb la participació de totes quan ens retrobem al setembre amb més ganes que mai de seguir fent créixer la nostra gran escola!

AFA Escola Antonio Machado
afaescolaantoniomachado@gmail.com