No t’ho perdis!

Al llarg d’aquests darrers anys d’escola han sorgit diferents oportunitats de poder compartir amb el món alguns dels nostres neguits, aprenentatges, idees, … que ens han ajudat a créixer i continuar construint el projecte.

A continuació trobareu l’enllaç a la notícia de TV3 que al juny de 2014 va explicar la nostra manera de ser així com la nostra participació a la “Xarxa d’escoles que aprenen de l’ICE de la UAB”. També podreu llegir el articles que hem publicat a la revista pedagògica Guix, així com la participació de dos mestres de P5 i 4t en les VI Jornades estatals de cultura matemàtica de les persones. A més a més podreu llegir altres reportatges que els setmanaris de Mataró: el Tot i el Capgròs, han publicat posant l’èmfasi en aquelles situacions que hem viscut intensament i per últim però no menys interessant, els 3 programes d’educació al dia que hem participat a Mataró ràdio.

XARXA D’ESCOLES QUE APRENEN – NOTÍCIA DE TV3

ARTICLES PUBLICATS A LA REVISTA PEDAGÒGICA – GUIX

VI JORNADES ESTATALS DE LA CULTURA MATEMÀTICA DE LES PERSONES

El 23 i 24 d’octubre de 2015 es van realitzar a Barcelona les VI Jornades estatals La Cultura Matemàtica de les Persones. El sentit de conviure aprenent organitzades per l’ICE de la UAB i Blaquerna. Al 2016 es va publicar un llibre digital on es recullen els materials presentats a les jornades amb vídeos i presentacions de la conferència inaugural, de cadascuna de les ponències i de les presentacions d’experiències.

PROGRAMES DE MATARÓ RÀDIO