LLIBRE GEGANT

Benvolgudes famílies,
Recordeu que aquest divendres 26 d’abril ens veiem a partir de les 17h a la festa cultural del primer Llibre Gegant de l’escola.

Us animem a que els vostres fills/es portin un petit conte o història de com a màxim un full DIN A4 (per una cara), ja que, hi haurà il·lustradors/es i us podran fer un dibuix en el vostre escrit.

Els infants que no puguin assistir aquella tarda, podran deixar el conte dins d’una capsa que trobareu a l’entrada principal de l’escola al plafó de publicitat del llibre gegant.

Aquest divendres farem el recull de tots els contes. I En breu exposarem el Llibre Gegant.

Volem agrair la participació de diferents familiars i voluntaris, juntament amb les dos il·lustradores mataronines: Sonia Albert i Carmen Guzmán que vindran aquella tarda a fer dibuixos per els contes dels nostres infants.

Si algú està interessat en venir a ajudar a dibuixar aquella tarda envieu un correu a llibregegant2024@gmail.com .

En cas de pluja, faríem la festa en el menjador de l’escola.

Us animem a participar! Entre tots podrem fer possible el Primer Llibre Gegant de l’Escola Antonio Machado!