Servei d’acollida

L’Associació Esportiva i Lleure Cerdanyola (AEILL) és l’entitat que realitza les acollides matinals i de tardes de l’escola, sota la gestió i supervisió de l’AFA i l’equip directiu de l’escola.

L’acollida matinal és un servei que es realitza des del passat curs 2021-22.

Es tracta d’un servei que aposta per una oferta de qualitat amb un equip de monitors engrescador i professionals.

INFORMACIONS GENERAL 2023-24

• El servei d’acollida matinal començarà amb el curs escolar del 4 de setembre de 2023 al 21 de juny de 2024. Del primer al darrer dia de curs.
  • L’acollida matinal serà de 8:00 a 9:00h.
  • Els monitors/es entreguen els infants d’infantil a les aules i els de primària els acompanyen fins al seu passadís.
  • No cal avisar al coordinador si algun alumne vol utilitzar el servei esporàdic.
  • Les entrades a l’acollida matinal es realitzaran per la porta principal de l’escola, la Plaça Antonio Machado, 1.
  • Per baixes, canvis i altes, s’han de comunicar al coordinador abans del dia 20 de mes anterior.
  • L’atenció a les famílies per part del coordinador serà mitjançant el correu electrònic machado.aeill@gmail.com o el telèfon 683.52.68.29

INFORMACIONS ESPECÍFIQUES

Per poder fer ús del servei, hi haurà dos possibilitats:

• Fix: s’haurà de formalitzar el formulari d’inscripció i el pagament serà domiciliat mensualment. Serà fix aquell infant que tingui una continuïtat en el servei durant tot el curs.
  • Esporàdic: es podrà sol·licitar el servei d’acollida matinal esporàdic sempre que es requereixi, accedint per la porta principal i realitzant el pagament en efectiu, en el mateix moment, a la monitora responsable.

PROGRAMA ACTIVITATS 2023-24

DILLUNS MOVIMENT
DIMARTS DIBUIX I PUNTURA
DIMECRES JOCS DE TAULA
DIJOUS PEL·LÍCULA
DIVENDRES LLIURE

SERVEI DE PERMANÈNCIA de TARDES

• S’ofereix un servei paral·lel a les activitats extraescolars.
  • El servei és diari de 16.30h a 17.00h.
  • Es pot fer ús avisant al coordinador fins el mateix dia.
  • El pagament esporàdic són 3€
  • La entrega és a les 17h a la porta principal.

Del 18 de setembre al 31 de maig de 16:30 a 18:00h. Servei paral·lel de les activitats extraescolars.

• 5 DIES : 22€/MES
  • 4 DIES : 20€/MES