Organització

L’AFA s’estructura organitzativament en forma de Comissions. Les Comissions son grups de debat i treball formats per famílies de l’escola que voluntàriament dediquen part del seu temps en millorar diferents aspectes de la nostra escola en benefici de tots els alumnes.

Cada Comissió està representada a la Junta de l’AFA, que es reuneix mensualment per debatre i decidir les diferents propostes de cada Comissió així com altres aspectes.

Anualment, a principi de curs, es celebra l’Assemblea General de l’AFA, que és el màxim òrgan de decisió de l’entitat i que debat i aprova aspectes com la organització o els pressupostos anuals.

Podeu participar en totes aquelles comissions que us vingui de gust i aportar el vostre granet de sorra per fer l’escola que tots volem. Us hi esperem!

Curs 2018-19

• President: Rubén Lancharro
  • Vice-Presidenta: Leila Martínez
  • Tresorera: Ester Morte
  • Secretària: Meritxell Campos
Comissió de Serveis

Gestiona els serveis de biblioteca, menjador, extraescolars, acollides i casals.
Responsable:Meritxell Campos

Comissió de Festes

Fomenta la participació a través de festes i activitats coherents amb el projecte pedagògic de l’escola.
Responsable: Silvia Pardo

Comissió d’Espai Familiar

Ofereix a les famílies de l’escola nous espais de formació i lleure en horaris extraescolars.
Responsable: Ester Nebot

Comissió de participació i manteniment

Fomenta la participació activa de les famílies en la gestió i manteniment del centre educatiu.
Responsable: Patricia Zarco

Comissió TIC

Estableix un projecte per apropar les noves tecnologies de la informació i la comunicació a tota l’escola.
Responsable: Marco Fabbri

Comissió de gegants i nans

Promou la colla gegantera de l’escola Antonio Machado i defineix activitats complementàries que permetin la seva màxima posada en valor.
Responsable: Maria Gómez

Comissió de Comunicació

Gestiona la comunicació en relació a totes les activitats i informacions d’interès per a les famílies i mitjans de comunicació externs.
Responsable: Xavier Brullet