Participació

Les famílies de l’Escola Antonio Machado tenen una participació molt activa en el dia a dia de la comunitat. Actualment existeixen els següents canals de participació:

• Formant part de l’AFA: Participar activament en l’AFA per organitzar i gestionar diverses activitats.
  • A la Borsa de Voluntaris: Pertànyer a la Borsa de Voluntaris per ajudar puntualment quan l’escola ho necessiti.
  • Com a Experts: Col·laborar com a Experts en una matèria quan una aula demana ajuda sobre un tema concret.
  • A les Sortides: Acompanyant els alumnes en sortides
  • En els Espais d’Experiències: Col·laborant un parell de tardes a la setmana per obrir els Espais i acompanyar els alumnes a moure’s pel centre.
  • En les Jornades de Treball: Totes les famílies son convidades a col·laborar en les jornades de treball que s’organitzen anualment per arreglar diferents aspectes de l’escola.