Festes i Activitats

L’AFA organitza, a més de les activitats incloses a l’Espai Familiar i les sortides de la Colla Gegantera, altres activats per a totes les famílies de l’escola.

Festa d’hivern

A finals de primer trimestre o inicis del segon s’organitza una festa al pati de l’escola. És una festa pensada per conèixer-nos, fer germanor i passar una bona estona un diumenge al matí.

Festa de fi de curs

Com és tradició a finals de curs celebrem la Festa Fi de Curs, amb moltes activitats i jocs, la colla gegantera, etc. És el moment en que celebrem un any molt intens ple de bons moments i molta feina feta.

Benvinguda alumnes de P3

A la reunió de benvinguda de l’escola l’AFA participa fent una breu explicació sobre les activitats que s’organitzen per les famílies i convida a berenar els assistents.

Comiat dels alumnes de 6è

En la tradicional festa de comiat dels alumnes de 6è l’AFA participa fent un discurs i oferint un petit obsequi per a tots els alumnes.

Properes activitats