TORNEM!!

Iniciem un curs atípic, però les ganes, la força, l’entusiasme, la positivitat… fa que aquest cop encara més, fem tot el que calgui perquè sigui un bon curs!!
Bon inici de curs!!

PLA D’OBERTURA DE CENTRE 2020-2021

Aquest és el pla d’obertura de l’escola que es va aprovar el passat dimecres 2 de setembre en Consell Escolar. Cal tenir en compte que la situació epidemiològica és canviant, i és per això que és possible que algunes de les informacions que apareixen en aquest pla es vagin ajustant a mesura que avança el curs.
Farem el possible per mantenir-vos informades i informats!

Informació famílies inici curs

(també disposeu d’aquest link amb informacions més concretes)

Mesures extraordinàries de /Salut per evitar els brots de la COVID-19 a les escoles

Benvolgudes famílies,
L’inici del proper curs té unes característiques extraordinàries a causa de la pandèmia per la COVID-19. Ara més que mai, l’escola té un paper fonamental, perquè ha de garantir el dret a l’educació dels nostres infants i joves i ha de mantenir la seva funció de socialització i de formació en qualitat i equitat de milers d’estudiants.
Tot el sistema sanitari estarà bolcat en els vostres fills i filles, i coordinat amb els docents i el personal que treballa a la vostra escola, institut o centre educatiu. Durant aquests mesos, el col·lectiu educatiu i el sanitari hem posat en pràctica mesures que permeten l’inici del curs de manera presencial i segura, tot adaptant-nos a la situació epidemiològica i als brots que es puguin produir en cada moment i territori. El nostre objectiu és preservar l’accés a l’educació i alhora protegir i tenir cura de la salut de tothom.
Amb aquesta comunicació, des del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya –i en coordinació amb el Departament d’Educació, us volem transmetre que la nostra voluntat és que la informació sobre els procediments i la situació de la comunitat escolar, en el marc de la pandèmia per la COVID-19, us arribi de forma molt directa per tal que estigueu al dia de les mesures, actuacions i decisions que es vagin prenent i que puguin afectar al desenvolupament del curs.

CARREGANT BATERIES… TREBALLANT EN EL PLA DE REOBERTURA

Hola famílies!

Ja fa dies que treballem per tenir enllestit el pla de reobertura de la nostra escola. Durant el mes de juliol ja li vàrem començar a donar forma, però des de llavors ha patit alguns canvis degut a la situació epidemiològica que vivim en aquest moment. És possible, però, que continuïn havent canvis (que us anirem informant), ja que l’evolució de la pandèmia és incerta.

Properament el presentarem al Consell Escolar, i un cop aprovat, el farem públic al web de l’escola. Amb la certesa que la nostra fita és la seguretat dels nostres infants, aviat encetarem un curs excepcional on hem d’estar més units que mai!

Continueu atents i atentes als grups de WhatsApp i a la web, ja que serà la manera d’estar informats/des!

BON ESTIU!!

Famílies!!
Després d’aquest mes de juliol, que encara ha estat intens… pensant i enllestint l’inici del poper curs, un cop finalitzat el casal d’estiu, ara sí, ja podem desitjar-vos bon estiu!! ens veiem a la tornada amb les piles carregades de nou!

Blog tancat per vacances | Blog de Física i Química-CRAI

COVID-19 … protegeix-te i protegeix-nos

Des de la direcció d’ensenyament de l’Ajuntament de Mataró ens arriba en format vídeo i en diferents idiomes la necessitat de continuar fent ús de les mesure higièniques per protegir-nos de la Covid-19.

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ i MATRÍCULA 2020-2021

Famílies!
En aquest espai web us anirem penjant les darreres informacions sobre el procés de matrícula.

Qualsevol dubte, truqueu-nos al telèfon 937589060 de dilluns a divendres de 9h a 13h o bé envieu un correu electrònic a a8063874@xtec.cat

EL PERÍODE DE MATRICULACIÓ VA FINALITZAR EL 17 DE JULIOL

Avui dijous 9 de juliol de 10h a 11:30h hem pogut fer la trobada de matriculació amb gairebé totes les famílies noves.
Per aquelles famílies que no heu pogut ser-hi, us informem que us farem arribar la presentació que hem fet servir amb aquelles informacions més rellevants, així com la documentació que us falti per finalitzar el procés de matrícula.

PREINSCRIPCIÓ i MATRÍCULA 2020-2021

LLISTA DEFINITIVA D’ADMESOS

clica sobre la imatge

LLISTA D’ESPERA

clica sobre la imatge

PER A QUALSEVOL CONSULTA POTS TRUCAR AL TELÈFON 93 758 90 60 DE 10H A 14H DE DILLUNS A DIVENDRES.

NÚMERO DE SORTEIG: 33386

TAMBÉ POTS CONSULTAR EL MAPA ESCOLAR DE CATALUNYA

El codi del nostre centre és: 08063874

INFORMACIONS IMPORTANTS I D’INTERÈS

MITJANS PER ADAPTAR-SE A DETERMINADES DISCAPACITATS

• Té un ascensor que comunica totes les plantes de l’edifici.
  • Disposa de tres rampes:
    • 1 que comunica el Carrer Maria Ribas amb el pati de Primària.
    • 1 que comunica els patis d’Ed. Infantil i Primària.
    • 1 que dóna accés des del pati d’Infantil a les aules d’Infantil.

La maleta d’en Toni

Ja la tenim aquí! La maleta d’en Toni està llesta per les vacances d’estiu.

Donades les circumstàncies, aquest curs no hem fet entrega en mà de la revista anual de l’escola, però podeu llegir-la i descarregar-la clicant a sobre la imatge o des d’aquí.

En l’edició del curs 2019-2020 hi trobareu un munt d’anècdotes divertides d’aquest curs, articles de cadascuna de les aules i les especialitats, una carta de les mestres del Machado i una entretinguda entrevista a la directora Eli Terré.

Us desitgem un bon estiu!