US PRESENTEM A NUCA SPIRIT

Després de la reunió d’aula, les famílies de Warhol ens van deixar aquest regal. Prèviament, a classe havíem estat resseguint les nostres siluetes i intentant esbrinar si eren de nens o de nenes. Vam veure que no ho sabíem i les vam vestir amb robes ben diverses a veure si ens ajudaven a decidir-ho. Això ens va fer reflexionar molt i debatre: hi ha roba de nens i roba de nenes? pentinats de nens i pentinats de nenes? o cadascú pot pentir-se com vulgui i vestir-se amb la roba que li agradi? La societat ens marca sense adonar-nos com hem de ser, a l’escola intentem desmuntar rols preestablerts a través de la reflexió i la proposta d’activitats on cadascú pugui expressar-se lliurement com se sent millor.
Els alumnes de Warhol vam decidir posar-li un nom a aquest personatge que trenca amb estereotips de gènere creat per les famílies, es dirà Nuca Spirit i ens acompanyarà a les nostres sessions de diversitat de cossos.