4tA. Quantes castanyes?

Després de la castanyada a l’aula de 4tA vam voler esbrinar quantes castanyes vam repartir a tots els alumnes de l’escola.

Primer vam llegir atentament el problema, vam tenir clara quina era la pregunta i de quines dades disposàvem. Per parelles ens vam posar a pensar maneres per solucionar-ho. Posteriorment, ho vam posar en comú i ens vam adonar que no totes les parelles ho havien fet de la mateixa manera.

Com sempre diem, no només hi ha una solució, cadascú ha de trobar la que millor li funcioni.

A partir d’aquí ens podem plantejar altres reptes?

Quina diferència hi va haver amb el curs passat?

Si una castanya pesa aproximadament 100 grams, quants grams de castanya hem repartit?

I en quilograms com seria?

Continuem!!!!!