PETITES GRANS OBRES 6è

L’amistat, el pati, les papallones o l’aprenentatge. Així han representat el seu pas per l’escola els alumnes de 6è A i 6è B de l’Escola Antonio Machado pel projecte Petites Grans Obres. Una iniciativa en què infants de Mataró amaguen petites obres d’art fetes per ells mateixos a les portelles d’aigua en desús de la ciutat. A més, es tracta d’un projecte solidari, ja que els diners que recaptats es destinen a l’Hospital Sant Joan de Déu i la lluita contra el càncer infantil.

Aura Boix, tutora de 6è A explica que va conèixer el projecte i, després de fer-lo amb els seus fills, va decidir traslladar-lo a l’Escola Antonio Machado. A través de Petites Grans Obres els alumnes han pogut adquirir coneixements molt diversos des de llengua a plàstica, passant per matemàtiques o les emocions, segons Eva Hernàndez, tutora de 6è B. A banda del treball a l’aula, també van poder entrevistar a la reponsable de Petites Grans Obres.

La Sandra, en Guillem, la Naira, en Luca, en Max i en Marc són alguns dels alumnes de l’Escola Antonio Machado que han participat en la iniciativa. Expliquen que han après a treballar en equip, ser més creatius i representar les emocions. Això sí, el que més els ha agradat de les Petites Grans Obres ha sigut la seva vessant solidària i poder ajudar altres infants.