CONGRÉS RECERKIDS

Ha arribat al moment més esperat del procés de recerca sobre astronomia, del grup de 5è A: la participació al Congrés celebrat a la UPF de Barcelona!

Això és el que comparteix una alumna sobre aquest dia:

Avui hem anat al congrés de RecerKids!
Hem fet coses super xul·les!!! Però aniré per ordre.
Primer ens van donar la samarreta, les identificacions i vam fer el photocall. Després vam entrar a l’auditori i vam poder gaudir d’un
espectacle científic molt graciós i, quan va acabar, vam fer una pausa per esmorzar. Ens van portar a un parc on hi havia coca, plàtans i sucs.

En la segona part, es van dividir les 8 escoles assistents en 2 grups: uns feien tallers sobre microorganismes i arqueologia, mentre els altres
presentaven el seu pòster. Vam ser els primers en exposar i ens van fer un munt de preguntes entre les persones de les altres escoles i els científics experts, però va sortir genial. Els tallers també van estar molt interessants i divertits.
Una vegada acabades les presentacions i els tallers vam fer l’entrega de diplomes i el comiat, i vam anar a dinar al Parc de la Ciutadella.

Va ser un dia molt emocionant!