I setembre ja s’acaba…

Bon dia famílies,
Aquesta setmana hem revisat la llista de jocs que volíem per l’aula a partir del que es permet o no tenir a l’escola. Hem fet estimació, hem calculat el pressupost i hem escrit un correu electrònic a direcció per saber si ho podem tirar endavant. Mai havíem fet operacions amb tants números! Així que hem compartit les estratègies per si coneixem una manera més ràpida i eficaç de calcular.
Hem baixat a pilotar els nostres avions de paper al pati, per comprovar si les nostres hipòtesis inicials es compleixen o no, descobrint una nova eina per mesurar distàncies grans: la roda mètrica. Quin fart de rodar que s’ha fet, i nosaltres de convertir unitats en metres o centímetres (segons com les necessitem en cada moment).
I la cirereta de la setmana ha sigut la Campanya pel Consell d’Infants: 6 persones amb ganes de donar un cop de mà i escoltar les propostes per fer una escola millor.
Aquí us deixem les fotos d’alguns moments d’aquesta última setmana de setembre.