FENOMENS NATURALS

Ben començat el curs, a 3rB, vam veure i escoltar una noticia on s’informava que havia hagut un terratrèmol a una ciutat del Marroc. Ja coneixem aquest país perquè tenim companys que tenen família allà i, fins i tot, encara hi havia un company de la classe que continuava a aquest país i, la veritat, que ens vam preocupar…

Durant la conversa, van sorgir molts dubtes que hem anat recollint per anar resolent-los a poc a poc. Tenim tot el curs per descobrir i aprendre!

Actualment, hem fet un recull de fenomens naturals i, per grups, seguint el nostre Pla de treball, hem buscat les imatges a l’aula de Silicon, les hem imprès i les hem classificat de diferents maneres, seguint cada grup els seus propis criteris.

Un cop classificat, vam explicar a la resta de grup la nostra classificació i el per què havíem escollit aquesta manera i no una altra. També, hem respost dubtes i/o preguntes que ens anaven fent els companys/es. Ha estat la nostra primera exposició i ho hem fet, i ens hem sentit, genial!

Aquesta activitat i la cerca d’informació encara ens ha generat més dubtes sobre el nostre planeta i el per què succeeixen aquest fenomens i/o catàstrofes naturals.

Aquí seguim, tots/es junts/es, amb ganes de descobrir el nostre planeta, la part de la terra i la part del mar… per veure si podem actuar de manera positiva per a que aquestes catàstrofes naturals no tornin a passar o passin amb menys freqüència. Per ara, hem creat el nostre mapa del món, hem posat nom als continents i als oceans i hem col·locat els fenomens que vam aportar a l’aula.

Continuem investigant el per què passen aquests fenomens al nostre planeta, la Terra.