CONSTITUCIÓ DEL CONSELL D’INFANTS 2022-2023

Avui hem constituït el Consell d’Infants del Machado 22-23!

A l’escola ja és el 2n any que ens trobem amb les conselleres i consellers representants des de 3r fins a 6è. Aquestes i aquests alumnes han estat triats a partir d’un procés participatiu i democràtic a cadascuna de les aules d’aquests cursos.

Iniciem doncs un treball que durarà tot el curs 22-23 i que es centra principalment en la ressolució de conflictes a l’escola. Durant la primera sessió de constitució d’ahir, dijous 17 de novembre, cada consellera i conseller va poder presentar-se a la resta de consellers i membres de l’equip directiu (directora i secretari) que participen i dinamitzen les sessions. Tanmateix vam poder començar a posar fil a l’agulla i posar en comú les diferents visions que cada aula havia treballat prèviament amb cada grup-aula.

Seguim treballant …