APS JUGUEM JUNTES

Ahir, dimecres 15 de març vam iniciar el projecte amb entrevistes, observacions a les aules i estones de pati que ens van ocupar tot el matí. Hi van participar famílies, mestres, personal de l’escola i alumnes de 5è i 6è.

Tota aquesta feina d’observació i recollida d’informació valuosa va anar a càrrec de les i els alumnes de 1r de carrera de la universitat Blanquerna de Barcelona que van poder entrevistar-se amb un nombre força important de persones que convivim a l’escola cadaa dia.

Aprofitem aquesta publicació per agraïr la gestió i coordinació de la jornada d’observació a totes les persones involucrades de la Universitat Blanquerna i l’institut Guttmann, així com a la participació de les famílies de l’escola, com també a les i els mestres i personal no docent del centre i a tot l’alumnat de 5è i 6è de primària.

Ara és moment de reflexionar i traduir la informació recollida per començar a preparar la jornada esportiva del proper dimecres 10 de maig.