CONSELL D’INFANTS

Aquest curs hem celebrat el 10è aniversari del Consell d’Infants de Mataró, un espai de participació creat l’any 2014 per donar veu als nens i nenes de la ciutat i permetre que puguin expressar les seves opinions, idees i propostes per contribuir a la millora de Mataró.

Durant aquest curs, els membres del Consell han escollit treballar el “dret al joc i al lleure dels infants, al llarg de les diferents sessions, els consellers i conselleres han reflexionat sobre la importància del joc, les desigualtats que poden existir en l’accés al lleure i les possibles millores que es poden impulsar a la ciutat perquè tots els infants puguin gaudir d’aquest dret en igualtat de condicions.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>