Camina descalç!

Avui, els infants de la classe de les Estrelles de Mar hem anat  d’excursió a Arbúcies, concretament a la Selva de l’Aventura. Un espai natural situat entre el Parc Natural del Montseny i les Guilleries.

Hem gaudit del bosc a través de quasi tots els sentits: l’olfacte, el tacte, la vista i l’oïda; experimentant, observant i manipulant els diferents elements naturals i d’altres elaborats per l’home. Descobrint les petjades dels animals que hi habiten, les olors que desprèn el bosc amb la seva flora i la fauna, el so d’un dia de pluja, la textura i la temperatura de les diferents bases sensorials que tenien els caminets i moltes més coses.

Durant la caminada hem trobat tresors que el bosc ens regala com: fulles, llavors, fruits, pals, escorça… i que aviat observarem a l’aula.

Hem gaudit d’una experiència sensorial magnífica i d’un espai de descoberta meravellós.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>