Instruccions SETMANA BLANCA 2018

Del 13 al 16 de febrer de 2018 l’INS Pere Borrell organitza la setmana blanca, on els alumnes faran esquí o snowboard a Masella, esquí de fons a la Llosa, activitats esportives al poliesportiu, dansa al Dansart o tallers de diferents àmbits al centre. Podeu consultar els detalls del funcionament de les activitats i altres informacions com l’horari de transport escolar a les instruccions que trobareu a continuació:… Llegeix més»

CONFERÈNCIA DE L’EMPRESARI Sr. JOAQUIM SAS

La darrera setmana els alumnes del Cicle Formatiu d’Administració en col·laboració amb l’associació d’empresaris FEMCAT van tenir l’oportunitat de gaudir d’una xerrada de mà de l’empresari, emprenedor i actual gerent de l’empresa SAS Prefabricats de Formigó, el sr. Joaquím Sas.

Als alumnes de 1er i 2on curs de Cicles van afegir-s’hi els de 4art d’ESO q estudien l’optativa d’Economia Informàtica.… Llegeix més»

INFORMACIÓ LAVABOS INSTITUT

Informació sobre el funcionament d’ús dels lavabos d’alumnes

Benvolgudes famílies,

Us informem que hem posat portes a les entrades dels lavabos d’alumnes de tots els pisos i que, des d’ahir, quan els alumnes necessiten fer-ne ús, han de demanar la clau al professor/a.… Llegeix més»

CFGM de Cuina i Gastronomia

AQUEST CURS 2017/18 HA COMENÇAT A L’INSTITUT PERE BORRELL EL C.F.G.M. DE CUINA I GASTRONOMIA El dia que vaig assabentar-me que l’ INS Pere Borrell de Puigcerdà realitzaria el CFGM de Cuina i gastronomia s’em va il·luminar la ment i vaig veure la gran oportunitat que es brindava a gran nombre d’habitants de La Cerdanya i els voltants per adquirir coneixements d’un ofici que obre les portes a infinitat d’ofertes en aquest sector. Ni més ni menys un dels motors econòmics de la comarca juntament amb l’agricultura, la ramaderia, el comerç i les activitats d’oci.… Llegeix més»

BONES FESTES

EL COMETA
Seguint aquell cometa arriben els tres reis, que provinents de l’Àsia els du cap a l’oest; creuant la Septimània entren a l’Empordà, perquè sobre aquests aspres s’atura el cos celest.
Segons la profecia aquí hi ha el seu destí, en uns bancals de… Llegeix més»

T.E.I. TUTORIA ENTRE IGUALS

TUTORIA ENTRE IGUALS, tolerància zero envers la violència
El TEI és un programa que pretén millorar la convivència escolar i treballar per una escola inclusiva i no violenta. Es basa en la tutorització de l’alumnat de 1r d’ESO per part de l’alumnat de 3r.… Llegeix més»