SETMANA DE LA CIÈNCIA

De l’11 al 20 de novembre va tenir lloc la Setmana de la Ciència. Durant aquesta setmana s’han portat a terme diverses activitats de divulgació científica. Enguany les activitats han girat entorn dels llegums i la cartografia. Des de l’àrea de ciències naturals, l’alumnat de… Llegeix més»

Sortides de convivència 2016-2017

Com cada trimestre inicial de curs a l’institut Pere Borrell realitzem les sortides de convivència, unes excursions conjuntes entre el departament d’educació física i tutoria on tots els nivells educatius del nostre centre surten a conèixer un indret natural de La Cerdanya amb l’objectiu de… Llegeix més»

Eleccions per renovar els membres del Consell Escolar

D’acord amb la Resolució ENS/2172/2016, de 13 de setembre, es convoquen eleccions per renovar els membres del consell escolar de l’Institut, concretament del professorat, de l’alumnat, i dels pares i mares o tutors i tutores de l’alumnat. Tota la informació del calendari i de tot el procés electoral es troba a l’apartat… Llegeix més»

AUXILIAR DE CONVERSA EN LLENGUA ANGLESA

Com el curs passat, l’AMPA ha fet possible que l’INS Pere Borrell participi al Progrma d’Auxiliars de Conversa CAPS, fet que ens permet tornar a gaudir de la Nicole Pearl Sowter, la parlant nativa de llengua anglesa que donarà suport al projecte lingüístic de l’Institut,… Llegeix més»

Reunions d’inici de curs amb les famílies

(totes a les 18h a la Sala d’Actes):
BATX dilluns 3 d’octubre
CFGM dimecres 5 d’octubre
3r ESO dilluns 26 de setembre
4t ESO dimarts 27 de setembre
2n ESO dimecres 28 de setembre
1r ESO   dijous 29 de setembre

INICI DE CURS 2016-2017

ELS LLISTATS DE GRUPS ESTARAN DISPONIBLES EL MATÍ DEL DIA 12 AL VESTÍBUL DE L’INSTITUT.
A tots els cursos les activitats lectives començaran el dia 12 de setembre a les 8,40h (15,05h pels alumnes del CFGM Sociosanitari).
Els alumnes de 1r ESO aniran directament a la… Llegeix més»