MATRÍCULA CICLES FORMATIUS 23-24

INFORMACIÓ:
CFGM – 23-24 – Procés per a la resta de l’alumnat – Publicació de la llista d’espera del centre a 07/07/2023 –> PDF

INSTRUCCIONS PER LA MATRÍCULA 2023-24

PER A L’ALUMNAT NOU CICLE FORMATIU

PERÍODE DE CONFIRMACIÓ: DEL 3 AL 7 DE JULIOL

1. DOCUMENTACIÓ GENERAL

S’haurà de presentar abans del 7 DE JULIOL:

• Presencialment a la Secretaria administrativa de l’Institut Pere Borrell o bé

• Escanejada al correu electrònic: administracio@inspereborrell.cat indicant nom i cognoms de l’alumne.

• Documentació acreditativa dels requisits d’accés: reguard del títol de la ESO i certificat de qualificacions finals de 4t ESO o certificat de prova accés. En el cas d’accés per homologació el volant provisional d’homologació acompanyat de la declaració responsable.

• Fotocòpia del DNI de l’alumne, DNI tutor/a, mare o pare, targeta sanitària i llibre de família.

• Autoritzacions majors de 14 anys/ majors de 18 anys (participació en sortides; comunicació de dades personals; a ús de recursos digitals, d’imatges, de publicació de dades de caràcter personal i de material elaborat). Els majors de 14 anys la poden signar ells mateixos.

• Sol·licitud del servei de transport escolar batx-cfgm / sol·licitud d’ajuts individuals al desplaçament, en cas que necessiteu aquest servei(les sol·licituds de transport escolar es podràn tramitar a partir del proper dilluns 5 de juny a la pàgina web del Consell Comarcal de la Cerdanya, www.cerdanya.cat).

• Sol·licitud de taquilla, en cas que en vulgueu.(podeu trobar el codi de barres a la pàgina web o podeu passar a recollir lo per administració),

• Justificant de pagament de la quota de l’AMPA, si escau (podeu trobar el codi de barres a la pàgina web o podeu passar a recollir lo per administració), (el justificant de pagament de la quota de l’AMPA haureu d’enviar a ampapereborrell@gmail.com o presencialment al centre).

• Formulari de salut (ONLINE)

2. APORTACIÓ DE MATERIAL:

S’haurà de presentar abans del 30 de setembre.

• Presencialment a la Secretaria administrativa de l’Institut Pere Borrell o bé

• Escanejat al correu electrònic: administracio@inspereborrell.cat indicant nom i cognoms de l’alumne.

Justificant de pagament de l’aportació de material i activitats escolars complementàries ja planificades.

1r SOCIOSANITARI 2n SOCIOSANITARI

1r ESPORTS AMB BTT / 1r ESPORTS SENSE BTT –   2n ESPORTS