Nova APP de comunicació d’assistència i avisos de l’alumnat per a les famílies. ComunicApp d’EDUGESTIÓ

TUTORIAL de com descarregar i utilitzar la nova APP de comunicació d’assistència i avisos de l’alumnat per a les famílies del centre. EDUGESTIÓ, ComunicApp! tant per aparells amb android com apple. Instruccions: ParesComunicAPP

Per tal de poder fer un seguiment de l’assistència dels seus fills cal descarregar l’aplicació gratuïta des del googlePlay o AppleStore en el mateix telèfon que consti a l’institut com a contacte amb la família.

Per tal de validar la propietat del número de telèfon mòbil, l’App demanarà un codi al moment de la instal·lació (que es rep per SMS). Per això es fa servir el servei Account Kit de Facebook (no cal tenir-hi compte).

Per utilitzar l’Aplicació:

En un desplegable cal seleccionar: INS Pere Borrell i escriure Nom i Cognoms.
Al obrir l’app veuran el menú nprincipal i e
n cas de que prement el botó d’alumnes no surti el nom i el curs dels vostres fills es necessari actualitzar el vostre número de telèfon a la secretaria de l’institut.

Al rebre comunicats sortirà un avís al mòbil i es podran llegir prement l’icona de comunicats.

Per a més informació visual: ParesComunicAPP

Bon inici de curs a total la comunitat educativa.

Atentament,

Equip de docents de l’INS PERE BORRELL.