PROGRAMA D’IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA MINISTERIO DE EDUCACIÓN (2N D’ESO)

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ: https://docs.google.com/forms/d/1BlyrBTYI_PExaxkA3waCY-ddCi8ZLmZBUqrjOAGcqno/edit

Document PDF: Criteris de selecció de participants

Benvolgudes famílies de 2n d’ESO,

Us comuniquem que hem estat admesos al programa d’immersió lingüística en llengua anglesa organitzat pel Ministerio de Educación.

L’any passat vam presentar una sol·licitud per a l’esmentat programa, l’objectiu del qual és estimular la pràctica oral de la llengua anglesa en entorns comunicatius més dinàmics i atractius que el context de l’aula. En primera instància vam quedar-ne exclosos i en la primera posició de la llista d’espera, però sembla que un altre centre ha renunciat al projecte i que hi podem optar.

Tot i ser una molt bona notícia, ens obliga a actuar amb promptitud i donar una resposta al Ministerio dilluns 20 de febrer com a molt tard. Per fer-ho, necessitem saber quants/es alumnes estarien interessats/des a participar, amb un compromís ferm per part de les famílies, ja que un cop diguem que sí, no es podrà renunciar. Per tal que pugueu valorar la vostra participació, us compartim la informació més rellevant del programa a continuació.

L’activitat tindrà una durada de set dies, inclosos els dies de viatge. Serà del 19 al 25 de març de 2023.

El programa es durà a terme a Pasarón de la Vera, Càceres. Durant el desenvolupament del programa, la llengua vehicular de totes les activitats serà l’anglès. Les activitats inclouen temàtiques d’interès científic i mediambiental, i es promou la convivència amb alumnes d’altres indrets d’Espanya.

L’ajuda del Ministerio inclou l’estada i el monitoratge. El desplaçament fins a Pasarón de la Vera, però, no està inclòs. El cost orientatiu d’aquest desplaçament és d’uns 140-180 euros, tot i que encara estem a l’espera de rebre els pressupostos. Per tant, pot ser que hi hagi variacions. No obstant, es donaran facilitats per fer el pagament en cas de dificultats socioeconòmiques.

L’ajuda està destinada a un mínim de 20 alumnes i a un màxim de 25. Si no arribem al mínim d’alumnat necessari, haurem de renunciar a l’ajuda. En canvi, en cas d’haver-hi més de 25 alumnes interessats, iniciarem un procés de selecció amb els criteris que trobareu publicats en el document annex. Per poder-vos explicar millor la finalitat d’aquest programa, us convoquem a la reunió telemàtica que tindrà lloc avui dia 16 de febrer del 2023 a les 19 h. Us hi podeu unir a l’enllaç https://meet.google.com/wyk-cjjb-kyo.

Durant la reunió, compartirem un formulari que hauran d’omplir les persones que vulguin participar per poder optar a les beques. Aquest formulari també està enllaçat a sota i es podrà omplir fins diumenge 19 de febrer a les 23 h. Insistim que omplir el formulari implica un compromís ferm, així que demanem que només l’ompli qui estigui 100% segur de participar.

Si no podeu assistir a la reunió, però esteu interessats en el programa, podeu telefonar al 972884642 i demanar per Cristina Ribera o Èric López, o enviar un correu a info@inspereborrell.cat.

Ens disculpem per la urgència, però pensem que és una gran oportunitat per a l’alumnat i no ens agradaria desaprofitar-la.

Ben cordialment,

Professorat de l’INS Pere Borrell

Institut Pere Borrell

Criteris de selecció de participants: