SETMANA BLANCA (de l’1 al 5 de febrer de 2021)

L’INS Pere Borrell organitza, com cada any, una setmana d’activitats per tal de fomentar una bona convivència, l’esport i la cultura de la nostra comarca, La Cerdanya.

Enguany, l’organització d’aquesta setmana d’activitats (que es durà a terme si la situació pandèmica ho permet), s’ha fet de manera que es puguin garantir les mesures de protecció de l’alumnat. Per aquest motiu, no hi haurà massa opcions de tria i aspectes com l’assignació d’alumnat a activitats, autobusos i professorat acompanyant serà fixa i exclusiva.

Aquestes activitats estaran centrades en la pràctica esportiva i la realització de tallers de temàtica variada. Degut als ajustaments que ens hem vist obligats a fer, els alumnes només podran triar entre 2 activitats: NEU i POLIESPORTIU/TALLERS.

FORMULARI d’inscripció (és imprescindible emplenar el formulari des del correu @inspereborrell dels alumnes i només s’admetrà una resposta per mail)

Descripcions d’activitats: NEU, POLIESPORTIU i TALLERS.

• Activitats de neu:
  • Esquí alpí, snowboard a l’estació de Masella. 2n any de subvenció! (descripció)
  • Poliesportiu: activitats dirigides amb monitors: futsal, bàsquet, gel i raquetes (tennis, pàdel)
  • Tallers a l’institut: manualitats, jocs de taula, relaxació, cuina, fotografia, circ, arts i jocs de rol.

La participació en alguna d’aquestes activitats és obligatòria per a tot l’alumnat d’ESO, Batxillerat i cicle formatiu de CAFEMN del Centre. Per això es controlarà diàriament l’assistència dels alumnes a cadascuna de les activitats. Les activitats són prou variades per poder donar atenció a interessos i pressupostos variats. La participació dels cicles formatius de Gestió Administrativa, Cuina, CAI i TAPD és opcional, ja que en aquests estudis aquesta setmana no compta com a lectiva.

A causa del gran volum d’alumnes a gestionar i d’activitats a organitzar, les inscripcions es tancaran el 23 de desembre de 2020.

La inscripció estarà feta quan s’hagi:

1. Omplert aquest formulari en línia (és imprescindible fer-ho des del correu @inspereborrell dels alumnes i només s’admetrà una resposta per mail). En finalitzar la inscripció rebran un correu electrònic amb l’import del pagament que hauran de fer segons les opcions escollides. Revisin el correu brossa si no reben la confirmació automàticament. Les famílies que ho desitgin podran venir a l’institut el dijous 17 i el divendres 18 de desembre de 16 a 19 h per omplir el formulari (caldrà trucar a l’institut per demanar cita prèvia)
  2. Fer efectiu el pagament i acceptació de l’autorització amb l’APP del centre on no cal comprovant; o bé, amb la versió en paper amb codi de La Caixa i la signatura física de l’autorització  que hauran de lliurar al tutor/a. Imprès d’autorització i codi pagament versió paper. Finalment lliurat l’imprès i el resguard de pagament al/a la tutor/a.

La inscripció no tindrà validesa fins que no omplin el formulari i facin efectiu el pagament.

SUBVENCIÓ NEU PER SEGON ANY CONSECUTIU!: La Fundació Bosch-Aymerich, màxima accionista de Masella, va atorgar a l’institut una subvenció per a tres cursos, per promoure l’aprenentatge i el perfeccionament de l’esquí alpí i de l’snowboard entre els joves de la comarca.

Aquesta subvenció permetrà cobrir el cost de l’activitat segons el nombre final d’alumnes que s’hi inscriguin. És probable que amb l’import de la subvenció i els 10€* que les famílies van abonar a la quota de material i activitats d’inici de curs aquesta activitat no tingui cap cost addicional. En cas que l’import total superi el de la subvenció, es demanarà a les famílies inscrites el pagament de la quantitat que falta.

En la quota de material i activitats d’inici de curs d’ESO i de Batxillerat incloïa 10€ en concepte de primer pagament de setmana blanca. Aquest import ja està descomptat en els preus que trobaran a les descripcions de la WEB i al FORMULARI (és imprescindible fer-ho des del correu @inspereborrell dels alumnes i només s’admetrà una resposta per mail).

En el cas dels cicles formatius de Gestió Administrativa, Cuina, CAI i TAPD la quota de material i activitats d’inici de curs no incloïa cap import en concepte d’activitats de setmana blanca i per tant hauran de fer el pagament d’aquests 10€ en el mateix institut (caldrà portar-los a consergeria).

Per al cicle de CAFEMN l’activitat de neu és obligatòria i avaluable fent un volum de curset superior adaptat i fora de subvenció. La quota estava inclosa íntegrament en el material i activitats d’inici de curs del cicle, han d’omplir el formulari per a tenir les dades, però no se’n deriva cap nou import.

Els socis de l’AMPA tenen un descompte de 13€ en activitats del Poliesportiu/tallers.

TRANSPORT: Durant tota la setmana, l’horari de sortida i arribada del transport escolar serà el mateix que durant el curs. Excepte el transport escolar de tornada de les activitats de NEU que serà a les 17.30 h.

NOTA: *Les famílies que no hagin abonat encara la quota de material i activitats hauran de fer el pagament de la quota abans de fer la inscripció a Setmana Blanca.