SETMANA BLANCA INS PERE BORRELL 2019 (del 4 al 8 de febrer de 2019) INSCRIPCIONS TANCADES

L’INS Pere Borrell organitza, com cada any, una setmana d’activitats per tal de fomentar una bona convivència.

Aquestes estaran centrades en la pràctica esportiva i la realització de tallers de temàtica variada. Els alumnes podran triar entre:

FORMULARI d’inscripció.

Descripcions d’activitats: NEU, POLI, DANSA i TALLERS.

• Esquí alpí, snowboard o telemark a l’estació de La Molina.
      • Esquí de fons a La Llosa.
      • Activitats dirigides amb monitors (futbol, bàsquet, aikido, patinatge, cúrling, tennis/tennis taula, bàdminton, spinning i voleibol).
      • Activitats lliures (pàdel, piscina, gel i/o tennis).
    • Manualitats, jocs de taula, teatre, relaxació, primers auxilis, ceràmica i arts, zumba, fotografia, cuina, maquillatge i pentinats.

La participació en alguna d’aquestes activitats és obligatòria per a tot l’alumnat d’ESO, Batxillerat i cicle formatiu de CAFEMN del Centre. Per això es controlarà diàriament l’assistència dels alumnes a cadascuna de les activitats. Les activitats són prou variades per poder donar atenció a interessos i pressupostos variats. La participació dels cicles formatius de Gestió Administrativa, Cuina, CAI i TAPD és opcional, ja que en aquests estudis aquesta setmana no compta com a lectiva.

A causa del gran volum d’alumnes a gestionar i d’activitats a organitzar, les inscripcions es tancaran el 7 de gener de 2019.

La inscripció estarà feta quan s’hagi:

1. Omplert aquest formulari en línia. En finalitzar la inscripció rebran un  correu electrònic amb l’import del pagament que hauran de fer segons les opcions escollides. Revisin el correu brossa si no reben la confirmació automàticament. Les famílies que ho desitgin podran venir a la biblioteca de l’institut els dimecres de 17 a 19 h per omplir el formulari amb l’ajuda d’un professor.
  2. Omplert aquest Imprès d’autorització amb la signatura del pare, mare o tutor/a legal. (podeu descarregar-lo de nou)
  3. Lliurat l’imprès i el resguard de pagament al/a la tutor/a.

La inscripció no tindrà validesa fins que no facin efectiu el pagament i lliurin el comprovant de pagament al/a la tutor/a juntament amb l’autorització que trobaran en aquest full signada.

Aquest curs la quota de material i activitats d’inici de curs d’ESO i de Batxillerat incloïa 10€ en concepte de primer pagament de setmana blanca. Aquest import ja està descomptat en els preus que trobaran al formulari i a la pàgina web. Si en algun cas l’import resultant és negatiu es retornarà durant el mes de març. Rebran un correu electrònic o una trucada per avisar-los quan estigui disponible.

En el cas dels cicles formatius de Gestió Administrativa, Cuina, CAI i TAPD la quota de material i activitats d’inici de curs no incloïa cap import en concepte d’activitats de setmana blanca.

Per al cicle de CAFEMN l’activitat de neu és obligatòria i estava inclosa íntegrament en la quota de material i activitats d’inici de curs.

Els socis de l’AMPA tenen un descompte de 15€ en activitats de neu i de 4€ en activitats de poliesportiu i de dansa.

NOTA: Durant tota la setmana, l’horari de sortida del transport escolar serà el mateix que durant el curs. Els horaris de tornada del transport escolar aniran coordinats amb les activitats.